onsdag,

jag vill iväg, jag vill utomlands, till sol och stora stränder. - det är ju inte helt omöjligt, men som sagt, vad skulle ens föräldrar säga om man kommer ; hej mamma/pappa - får jag åka utomlands två veckor med några som du inte känner? alltså, är det okej för er? att jag drar, det gör ingenting va? haru några tusen så jag kan dra iväg ett tag. kom igen!? (a) TAAAAAAACK!

nej, skulle inte tro de, finns ingen chans att vi får åka iväg i sommar, - men det hade vart ett minne för livet!!-

idag har jag iallafall bara vart i skolan i typ 7 timmar som vanligt och hm, inte gjort så mycket mer där. ingenting speciellt har hänt tror jag. förutom prov i franska, ganska bra gick det nog, och attt det var itas tur att fluppa från stolen idag. fan va vi är fula.

efter skolan har jag vart med rasmus. vi har bara suttit vid datan, spelat på hans megabra mobil, vart på kiosken - och nu sitter jag här.

ska snart till mamma för att göra lite hemligheter, sen ska jag nog bara sova.

på fredag fyller mikki 15 år & 1 dag, därför ska vi då vara förbi henne med presenter och fika och sånt där trevligt. men, grejen är den att jag har träning på fredag också, från 16.30-18.00. men jag får gå före eller efter :)

imorn måste jag och ita nästan på stan och köpa present till mikaela också, samtidigt som jag har 2 träningar imorn, och vi hade tänk göra hål i cody. :-) snitta upp honom och leka lite, tarmar och sånt. men det får väl säkert bli nästa vecka annars, dedär med hål - i örat :)

jag har märkt att jag har utvecklat min fantasi enormt mycket. ni skulle veta alltså. någon säger någonting om våld i skolan, typ : 'ja och så skulle man gå och slå till honom' - då kommer jag där - och börjar visa hur man skulle gjort, typ : ja och ta tag i huvet och knäa i ansiktet, och ta i från ryggen och skalla. sen när hon ligger ner så gör man såhär *hoppar och stampar på golvet* - tills ita säger till mig, eller tills jag märker att had & cody kollar konstigt på mig. - '

nu ska jag se ett andra avenyn avsnitt, jag är på 143;dje avsnittet. medans dom andra är på 148. ;-)

inga bilder just nu, vi tar de senare ;)



Kommentarer
Postat av: sanna

ja ! fyfan att man inte får det -.-' jag vill också utomlands ;'( jävla '18 års gräns' blow my head offfff ! .-.'

2009-03-11 @ 17:52:10
URL: http://sann4a.blogg.se/
Postat av: johanna

ska ja säga! ni får ju dra med mig på stan (a) för vi har ju ärenden! ;)



2009-03-11 @ 18:42:32
URL: http://jjohannaf.blogg.se/
Postat av: tilda

vilka skulle du åka med utomlands isåfall ? ;D haha. & vavavavvafan menar du med hål i magen på cody? i örat? :O xD hahaha

2009-03-11 @ 18:51:52
Postat av: sanna

såg nu att ita kommenterat högre upp XD



men ja, hej å hå, är 18 om ett år! :D tror du att ni skulle få åka för hans päron? XD

2009-03-11 @ 20:39:52
URL: http://sann4a.blogg.se/
Postat av: mikaela

jag vill osså till solen :)

du kan komma efterom du villl, ska fixa lite här innnan så :) <3

2009-03-11 @ 23:25:28
URL: http://mmikaelaeliasson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0