onsdag, hela dagen lång :)

jag börjar just undra. varför folk läser min blogg, jag skriver ju ändå bara om min dag, vilket många andra också gör. men jag gör ju ändå inte så speciellt mycket på mina dagar. tränar, pluggar och är med mina vänner. det är väl ändå ganska ointressant, men jag tycker att det är kul att skriva , så jag fortsätter, oavsett vad andra tycker :)

i skolan har det vart ganska lugnt, ärligt talat kommer jag inte ihåg någonting speciellt som har hänt. är klar med planeringen i matte och ingenting mer. har ganska mycket skoljobb att göra ändå. en so-uppgift om ett land, en bokrecenssion - / ett ord som inte jag kan stava till och kommer aldrig lära mig - recenssition, recenssion, recenchon. xD , \

, så har jag också noprov på fredag nästa vecka och franskaglosor till imorgon. även om recenssionen ska vara klar v.15 så grämer jag mig ändå över den. fast mest över landet, det känns jobbigt om någonting.

efter skolan gick jag till fammo & faffa. vid 2 slutade med för att bildlärare är som de är så jag kom till mina farföräldrar ganska tidigt. efter lite pratande med fammo så kom faffa hem och skulle börja dammsuga precis när jag slått på tv:n, och fammo såg att jag var trött och sa att jag skulle lägga mig i hennes säng och sova. och gud så skönt det var! jag sov nog i över en timme.  - hennes säng är en sån där som formar sig efter kroppen, gud så skönt! :)

 

när pappa sen kom och hämtade mig vaknade jag ju då såklart, och han kom med den goda nyheten att vi skulle äta från annis. han hade inte tid och ork att laga mat, så det blev från annis. det var så himla gott! jag tror att jag sa till ita att jag var sugen på annismat idag, så fick jag det! barnbox med bara ost och extra ost, vitlöksdipp och en trocadero :)

 

min bror har föreställning, greaseföreställning. han spelar gitarr i musikalen och som jag uppfattade det, var det riktigt kul fast att han inte var så 'på' det från början. han var pimp igår när han kom hem på kvällen och idag skulle han vara minst lika pimp. föreställningen idag på dagen hade gått toppen, och jag önskade honom lycka till, att det skulle gå lika bra nu också! :) och imorn i skolan får vi se föreställningen. kul att se ens bror få uppträda vilket han tycker är skitkul och ja, deet kostade 150 kronor att gå in. så det är nice att går dit med skolan. det var tack vare jesper som vi åt från annis, så jag får inte glömma att tacka honom för det när han kommer hem. det var nämligen därför inte pappa hade tid att göra mat, för han skulle och se den :)

 

föresten ska jag spela mitt andra dm i år i helg. med 93;orna. ska bli svinkul faktiskt, men det låter helt stört när man säger 'jo, jag ska spela dm i svappavaara'. svappavaara, OOkej! xD en match på fredag, en på lördag, och på söndag om det går bra för oss =) så imorn blir det dubbel träning. från 16.30 till 20.25. bort med annismaten. bort med annismaten! :D (y)

 

jag kan inte komma på mer att skriva. jag ska nog unna mig ett andra avenynavnitt och sen kanske börja fixa lite fakta om mitt land. på kvällen måste jag läsa några sidor i boken! jag hatar att inte hinna läsa på kvällen, man är som så pigg på något sätt. man sover inte lika bra. jag måste läsa helt enkelt! :) - jag skriver nog mera sen (:

 

bara ost + extra ost! :D

 

det var nog godare än på väldigt länge! 

 

justja. i min barnbox fick jag bestfriends armband, och gissa vem som ska få ena? ;-) - lite billigt, men det är ju tanken som räknas, ellerhur ? =D


nu har jag en colazero som väntar på mig i kylen. ska ta den och en muffins och slå på ett AA-avsnitt och mumsa. fast att jag fortfarande är mätt sen maten :-)


Kommentarer
Postat av: Lenitta

2009-03-25 @ 19:41:09
Postat av: Lenita

JAAAG ! xD gölligt *! :), <33

2009-03-25 @ 19:41:52
Postat av: Lenita

JAAAAAG !:D gölligt*:) <3333

2009-03-25 @ 19:43:13
Postat av: Anonym

hej dampa loss ! -.-'

2009-03-25 @ 19:43:58
Postat av: tilda

vi ska också se den imorgon ! ;) jag kanske kan komma förbi och titta när min idol spelar xD HAHAHHA ! :D

2009-03-25 @ 19:55:41
Postat av: tilda

jag menar nu inte jesper, utan dig, när du ska spela dm i svappis xD HAHAH !

2009-03-25 @ 19:56:16
Postat av: Leonora - The Magic Memories

sv; härligt :)

jorå det går allt!

gör du då?

2009-03-25 @ 21:39:11
URL: http://magiskaminnen.blogg.se/
Postat av: sandra

vi var och såg den idag :) var faktiskt bra. ;p och kul att du ska spela dm igen ! ;D

2009-03-25 @ 21:43:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0