måndag

måndag. måndag är inte alltid den bästa dagen i veckan, nej nej. vi har haft ganska tråkigt i skolan när jag tänker efter. orkade inte vara med att åka skidor, så jag.. gick och frös ihjäl. det kändes lite bättre.

efter skolan stannade jag, ita, had, cody & daniel och pratade hur länge som helst om allt och ingenting. sätt ihop en trio - alla med olika humor, men ändå lika bra - låt dom säga varannan mening, och allt blir fruktansvärt roligt. daniel och had pratar nördspråk och ingen fattar någonting, eller så käftas cody och had om vem som är minst / mest gay och allt blir bara så kul. så där satt vi lite mer än en timme och pratade. sen kom pappa och hämtade mig, för jag bad han.

nu innan jag satte mig här vid datan, har jag tjockat ett helt bragochokladkexpaket. mums, mums, muuuuums! :)
och nu är maten klar. potatismos med gräddsåsiga köttbullar. jag tror jag dör! världens godaste mat! :-)

idag skulle jag göra en liten grej av projektet halvklart, men mina nycklar var hemma hos pappa, så jag kom inte in till mamma - det får väl bli imorn.. eller nej, överimorn. idag ska jag nog börja fila lite på en vg/mvg uppgift i so som ska in denhär/ nästa vecka. vill som inte bara få g, känns lite ovärt. det lär ändå inte ta speciellt länge att göra det. bestämma land och ta lite fakta. sen har jag kvar att göra en sammanfattning av praoen och ergonomiuppgifterna om praoen, som jag nu tappat bort. men skitsamma. här ska ätas =)

vi hörs senare (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0