lite snabbt sådär,

det får gå ganska snabbt detta inlägg. måste snart packa ihop alla saker jag ska ha med till svappa, sen kommer min syster och hämtar mig. vi är ju ändå bara där några timmar, så det enda jag ska ha med är handbollsskor, shorts, vattenflaska och duschsaker, + underkläder, så det tar inte speciellt jättelänge att packa.

skolan idag har vart chill, jättechill är nog det rätta ordet. började egentligen först nio men vi hade ingen vikarie för våran sjuka lärare, så grupp 1:ts första lektion - min grupp - började 10 - där gjorde vi ingenting typ, sen hade vi syslöjd. där har jag börjat på en liten present till min fammo & faffa. en tavla. bild på den senare när den är klar. ' sen när vi ändå kom in på änmet så ska jag fota alla saker som jag någonsin gjort på syslöjden - det senaste året alltså -  och sätta in på bloggen. har faktiskt gjort en hel del saker. det finns ju ingenting roligare än att göra saker till barn så jag har gjort det mesta till myra såklart :)

efter syslöjden hade vi roffe, dvs. inte speciellt mycket till lektion, matte egentligen, men andra klassens lärare kom till oss och berättade hur dåliga vi var på skidor, att vi inte kommer klara det upp till kebne och ungefär att vi suger. men att vi ändå ska med alltså! ska bli så grymt kul! :D

nu ska jag ringa ita och prata med henne ett tag, sen packa min ryggsäck. jag skriver igen senare när jag kommit hem. jag och ita ska nog ha mys med glass som sagt :)


 ungefär i början på förra sommarn skulle jag tro :) söte!

sätter in lite gamla bilder, så att det inte blir helt trist att läsa :-)


en väldigt liten myra - som snart är 2 år! :)

nu kom jag på att jag måste göra en grej! hej

Kommentarer
Postat av: Anonym

fin bild på ita & den andra då ! :)

2009-03-27 @ 16:42:36
Postat av: johanna

jävlaaar va blond ita har varit :o :)

2009-03-27 @ 21:21:06
URL: http://jjohannaf.blogg.se/
Postat av: sanna

FYYYYY FAAAAAAAAAAAAAN VAD FIN ITA VAR I HÅRET! jecca, vi måste få henne ljusbrunett igen!! och den längden (smack) fy fan!!!!!!!!!!!!!!!!(L) kääääär <3

2009-03-28 @ 00:41:42
URL: http://sann4a.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0