härliga laget! :) heja oss!

ni kan ju inte gissa att min sladd till mobilen är borta, och jag hade vela ladda upp iallafall 3 bilder från helegen, från mobilen. typiskt mig alltså!

helgen har väl gått ganska bra, om man kan kalla 4 förluster av 4 bra.. vi spelade iallfall oväntat bra mot tex kroken, som vann hela dm - 3 bollars förlust. och strömnäs 3. och de två andra lagen, kalix och boden, 5 & mer. min insats var väl okej. mitt huvud har fått ta mer eller mindre stryk varje match. under någon match dämde någon bollen mitt på skallen/ i pannan på mig och jag gick in och böt ett tag. sen i matchen mot strömnäs skulle jag ut och ta en som heter anna - som är kanske.. jaa jag är 1,57 eller någonting sånt, och vad är hon, typ 1,70 eller mer. och det betyder ju att jag ser ut som en mygga bredvid en fluga ( i ett konstigt ex ) bredvid henne, men stopp blev det på henne. det som var illa var att hon sprang ju då rätt in i mig, eller jag rätt in i henne, och båda flyger på golvet, jag under henne, och slår i huvudet. ont. ONT. O-N-T! och lizas fina kommentar just efteråt. ''det där lät inte bra jessica'' , när huvudet slår ner i golvet. ''nej liza, det var inte så bra heller ;d , men tack för att du 'undrar' '' :D  då blev jag bänkad, för att tränarn, pappa, tyckte att jag fått nog med smällar i huvudet, fast jag kände efter typ 1 minuter, att jag inte var så groggy.

sen åt vi godis efter matcherna, och åt godis, och godis, och åt, och godis, godis, åt, godis. åt godis. me love!

jag kommer inte på någonting specifikt som har vart mer kul än det andra, hela helgen har vart fin :) -

eller jo! - innan bussen kom för att hämta oss idag, så hade jag lite tråkigt och ville förståss liva upp stämningen för mig, sandra och michaela. och där sitter jag på en blå trunk och sjunger '' oh lord, wont you buy me a mercedes blabalbla '', ni vet.. heja min stavning, men skit samma. och klappar händerna i takt och leker alkis. och mitt i allt ser jag sandras lillebror ture INNE i min väska. han hade visst råkat komma med här från stan - men när han såg att jag såg honom, gömde han sig bland mina kläder, och jag fick minsann skrika på honom. och sandra, som hon skrattade, och michaela. herregud! att vi kan ha kul alltså.

annars har resan varit mest kul, inte sådär värst mycket sura miner, förutom från vissa då och då, och vi har haft kul, hejat på 94pojkarna som vann finalen, lite pga en superklack! - som vi hejade, och skrek. ojojoj! och sen hejade vi på 94tjejerna som tog sig till final men som tyvärr förlorade. kul har vi haft iallfall, som sagt.

nu kom jag på mera.. vi åt på någon resturang ( restaurang. fult ) - om de nu är så det stavas, och jag åt hur mycket som helst. en halv vanlig vesuvio och mer än en halv kebabrulle, och när alla var färdiga, satt jag kvar. jag kände mig härligt tjock just då. - sen ides inte liza heller betala 8 kronor för påfyllning av dricka, så hon hukade sig fram till kassan och fyllde på sitt glas. visst ska det vara liza till någonting sådant ? xD

nu ska jag läsa lite bloggar innan jag går och lägger mig för en god nattsömn i min nya säng här hos far :)

och för alla er det berör, ska jag ha 'sova överkväll' (vilket jag tycker är roligt, som man själv bestämmer om man vill komma på efter jag har frågat - som man inte behöver känna sig tvingad för att komma på, men jag vill ha det för att jag tycker att det är roligt. hoppas ni också tycker att det r roligt att jag vill göra någonting på min födelsedag, som gör att vi får umgås, jag och mina bästa vänner, och ha kul helt enkelt :) ) nästa helg, alltså inte denna helg som kommer, efter min födelsedag utan - helgen efter nästa helg :)  - och ni vet ju vilka det gäller, så planera inte in någonting då om ni vet att ni vill komma :-)  godnattens :)


och justja, praoen har väl vart ganska kul, iallafall eftermiddagarna när vi mest badat, och typ haft britt som handledare. vi har vart på skolan och ätit varje dag, och vi har också faktiskt haft väldigt tråkigt då och då. dessutom har jag inte skrivit i praodagboken, vilket resulterar i att jag måste göra alla dagar imorn, + ergonomin från micke...


här står jag efter 'jobbet' med lill ( verkligen lill på den här bilden ) dennis och posar med mina nya skor :) <3


bussresan dit - ita under luvan och jag.


we are the world! <3 , jag älskar er, oss tillsammans! =D oavsett vad, knäcker vi alla, oavsett förluster hit och dit!


en bild säger mer än tusen ord. tjocko säger jag! xD


sandragölle :)


pojkarna vann som sagt :)



att man var nervös i finalen, det stod 8-9 till kiruna, och boden hade bollen. andrian räddade (yy)


jag och sandra, är ute och vandra ;) <3


härliga laget! me love you!



Kommentarer
Postat av: sanna

fina bilder! :)



Hahah älskar din blogg och dina bilder (på mig). Skojha! XD



puss <3

2009-03-23 @ 15:00:53
URL: http://sann4a.blogg.se/
Postat av: tilda

föstår du vad jag skratta när du skrev det där om sandras lillebror xD fast jag inte fattar så himla mycket :D HAHAHA!

2009-03-23 @ 19:40:35
Postat av: tilda

fyfan vad jag skratta när du skrev det där om sandras lillebor xD HAHHAH ! inte för att jag fatta allt men ändå! :D

2009-03-23 @ 19:42:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0