härlig söndag =)

söndag idag, en härlig sådan :)vaknade ganska sent idag, och jag kom att tänka på att dethär var den första dagen på länge som jag vaknade av mig själv. till skolan vaknar man ju av mobilen, och på övriga helger har jag spelat handboll, vart i kangos, eller så har ja gjort annat, som igår - vart ute i skogen. skönt att få vakna av sig själv, man är mycket piggare då.

jag borde städa rummet lite nu egentligen, men jag ids inte de. ingen sätter in på roliga blogginlägg eller någonting annat så jag är hyffsat uttråkad. tror att jag ska slå på narnia, prins caspian och se om den är sevärd. sen måste jag göra mina 160 armhävningar och 200 sittups, eftersom att jag vart slö under veckan och bara gjort 40 stycken - träningen är idag. ;-)



sen hade jag vela följa till kangos med kallsingarna, men det är så att jag ska påbörja ett projekt som måste vara klart ganska snart, och lovet är en väldigt bra tidpunkt att ordna lite med det. och sen så hade jag måstat åka buss från stan, till vittangi och BYTA buss där och åka till junis där kallsingarna hämtar upp mig. NO WAY! - jag, lokalsinne och byta buss, nej tack! varför kan det inte bara gå en buss från stan, förbi vittangi till junis? - även om det inte hade vart så skrämmande att komma lite vilse i vittangi, men iallfall - onödigt. så det får bli på ett annat lov, eller någonting :/ :)


nu ska jag hämta chips och slå på filmen, göra lite armhävningar innan. titta filmen, städa i mitt rum lite, göra armhävningar och sittups, äta, träna. ;-) höörs

Kommentarer
Postat av: johanna

vadå för projekt ? :)

2009-03-01 @ 16:08:42
URL: http://jjohannaf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0