födelsedagsbarn

idag har dagen vart ganska nice. jag vaknade dock väldigt trött och hade jättesvårt att komma upp, men när man vet att det är sin egen födelsedag, så kommer man upp :) - i skolan var det också ganska tervligt faktiskt, en massa sa grattis och jag hade hur trevligt som helst. på franskan sjöng det till och med för mig :')

annars i skolan har det inte hänt sådär jättemycket. jag, ita och johanna gick och åt under lunchrasten för att vi var hungriga och det var strömming i skolan. vi fick våran mat efter hur länge som helst och i kom en anning försent. inte för att det gjorde någonting, men.

jag fick iallafall 2 paket i skolan, ett av tilda och ita, och ett av rasmus. av tilda och ita fick jag en kaktus (xD) och av rasmus fick jag ett presentkort från kicks. man blir så rörd när man får presenter och det är så roligt :) . itas och tildas present var ju då oseriös, men ändå =D TACK RASMUS & TJEJER :-D

iallfall, så när jag kom hem från skolan var jag för trött för att inte sova, så jag gjorde det. pappa kom och hämtade mig från mamma någongång efter fyra och vi åkte hem.

tessa, calle och myriis kom och hälsade på med en massa paket. så då var vi alltså jag, pappa, mamma, jeppe, tessa, calle & myra här.  vi åt tårta, och muffins som dem hade bakat, öppnade paket och hade trevligt.

sen bjöd jag ita och tilda på muffins sådär lite spontant och det kom över och åt och busade. inte för att jag hade speciellt kul ändå, jag satt mest vid datan samtidigt som dom kastade boll och vildade bredvid mig. det blir oftast så när vi är med varann. dom vildar, jag chillar. jag vet inte varför - det bara blir att dom börjar, och jag är inte med från början, så jag är inte med i slutet heller -.- :D

nu har tilda och ita precis dragit ungefär och jag sitter här och laddar in bilder från dagen, från kameran. ni komme rhär nedan få se bilder från denna födelsedagen, förra, och förrförra. spännande va ? :)

men innan så vill jag tacka alla som skrivit fina sms, sagt grattis, satt bilder på bdb och grattat mig. och grattat mig via telefon - jag är stort tacksam :) ( om man säger stort tacksam ;D )


morgontrött 15åring :)


muffinsen ljungbladen hade bakat :) mumssss *


tårtan :) muuuuums


sötisen!!!!!!!!!!!!!!!!!! <33


mor, bror. morbror :D


jag, tess, myrali, pappa :)


calle & jecca :D


paketen :D från tessa, carl, myra-li och jesper :)


älsklingen ville hjälpa till att öppna :) - paketet av min bror :)


spännande..


jag blundar när jag tar ut sakerna, så jag får gissa och känna efter innan jag ser det :D


jag fick denhär superfina tröjan :D (y)


och denhär :D


och ett paket från familjen ljungblad :)


det var kuddar ;D (yy)


sen fotade jag inte dem andra och orkar inte gör det nu :-D , MEN DET VAR GODIS! =D av mina ljungblad :)


sen fick jag ett paket från min syster :)



en fin mirandanalle :) - jag tycker om dig! <33

jag tackar, bockar och bugar för alla fina presenter jag fått idag! :) - bilder på kaktusen och presentkortet kan jag inte ta just nu eftersom att ryggsäcken är hos mamma, med sakerna i ;D - men tack, tack, tack! :D


myriis fick också en lite present av moffa, som han fått någonstans ifrån. hon gillade den så mycket. en stor halvmåne :)


sen kom då ita och tilda på besök. och pappa och myra fikade också.  myra var inte blyg mer :) -


' neeeeej, jag ramlar '


'aaaaaaaaaaaa' , älsklingarna dåå! <3 (:


<3


innan dom gick hem! :D - haha! :')


älsklingen då! x')


=D  <333333


jag leker ;D


bus


1 år sedan =)


f14 - solig födelsedag :)


tårtan :)


paket :-)


yey :D


<3 (: - att myra var liten (:


såååå liten <3 :')


2 år sen :)


tårtan :D


tårta, f13 =)


och myra var då ännu mindre :') <3


käraste mamma < 3


kalasfestparty ;-p

, nej nu får det nog vara nog. jag måste gå och sova och ja - det var ju lite från mina 3 senaste födesedagar :) - när jag fick min första kamera, när jag var 13 , annars skule ni såklart fått se bilder när jag fyllde tolv. men så är det nu :)

hoppas det var trevligt att ni fick se lite bilder, och nu ska jag kolla klart andra avenyn och sen sova :) - vi hörs (:

och det som är kul, är att jag inte fått allt än, jag älskar att öppna paket ! xD

 , snart fyller jag inte år mer, om typ 1½ timme ;-) tack igen! :)


Kommentarer
Postat av: johanna

fan va niceiga saker du fått :) (y)

du får våra presenter här inom en vecka, känns ju så länge att vänta till nästa lördag! :( :(



GRATTTTTTTTTTTTTIS!! :) en sista gång ba : )

2009-03-24 @ 22:49:56
URL: http://jjohannaf.blogg.se/
Postat av: Leonora - The Magic Memories

Hoppas du haft en härlig dag :)

allt väl?



2009-03-24 @ 22:52:35
URL: http://magiskaminnen.blogg.se/
Postat av: mikaela

jättefina saker du fått :) (y) somsagt som johanna sa, de känns länge o ge dom om först en vecka plus lite till : / <3

2009-03-25 @ 11:19:18
Postat av: tilda

älskar bilden på dig , den där "soliga fördelsedagen" och bilden på myra xD den med näsan uppåt & tänderna :P hahahahhhaa såkuL!

2009-03-25 @ 19:50:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0