fläskläpp

läppförstoring på överläppen behövs iallafall inte för min del, förutom kanske lite på höger sida där den är som vanligt. inte för att jag tänk göra det.. men iallafall, nu behövs det inte. igår såg inte läppen så stor ut eftersom att det ännu gjorde ont och jag såg inte de onda, utan kände det bara. idag gör det inte så jätteont men det syns. att jag ska vara snyggi skolan xD jag tror kanske inte att alla kommer se att jag har fläskläpp, det är inte den synligaste, men jag ser den..

iallafall sitter jag här nu, 23 över 6 och skriver. det var inte svårt att vakna idag för jag har sovit dåligt. jag tror inte att jag har sovit djupt på hela natten, vilket säkert var anledningen till att jag kunde vakna snabbt.

jag sitter och trycker i mig macka och dricker oboy med höger sida, där inte den 'lösa' tanden är.

idag får vi se vart livet tar mig, träning och staden iallafall, vad mer har jag ingen aning om.

ville bara visa min fina läpp här, så detta inlägg blev ganska sådär onödigt, egentligen. för er.


ser ni att den är lite större?

jag kan ju inte lika gärna sätta in en 'före träningen' & 'efter träningen' bild, eftersom att man inte tänker 'idag på träningen kanske jag får en läppförstorning, jag fotar, ifall att'..


hm, heja mig! -.-


ge mig större underläpp.. eller mindre överläpp x)

det var då min intressanta fläskläpp och jag ska klä på mig och åka till mamma. jag återkommer (:

Kommentarer
Postat av: Leonora - The Magic Memories

sv; vsg :D

gör du då?

2009-03-30 @ 07:07:24
URL: http://magiskaminnen.blogg.se/
Postat av: Felicia Gonzales ♥

ojdå.. hoppas det går bort snart :P

2009-03-30 @ 07:49:57
URL: http://milkshake.blogg.se/
Postat av: sanna är bäst

oopps. ;o billig läppförstorning. ;) ska du ha nåt på helgen sade du till lilla mig, vilka kommer?

2009-03-30 @ 17:54:26
URL: http://sann4a.blogg.se/
Postat av: tilda

haha, snygga bilder ! ;)

2009-03-30 @ 18:21:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0