en finfin torsdag :))

dagen började inte så värst bra eftersom att jag var så trött när jag vaknade. jag kom till mamma och fixade mig lite, sen gick jag och sov igen, och vaknade 3 minuter innan vi började - och gick till skolan.

där hade vi so, inte speciellt jobbigt. vi fick bara tillbaka 2 prov och fick lite information. på svenskaprovet som man bara kunde få g eller ig på fick jag g på. hade 56/57. nöjd. på revolutionerna, som jag skrivit om mycket, fick jag mvg i. skönt. mödan värt isåfall.

sen fick vi information om en kebneresa vi ska göra i typ april, maj (?) - låter riktigt roligt. antingen får man åka på måndag, upp med skider typ 2 mil, och sen ner på onsdag.. eller så får man åka upp på tisdag, och ner på onsdag. jag vet inte vad jag ska göra. svårt val faktiskt. jobbigt att skida upp på tisdag, och direkt man kommer upp efter typ 8 timmar, ska man ner. men jobbigt ifall det är svintrist där, - vilket de inte lär bli, men ändå ;)

sen hade vi franska. gjorde klart provet. vi får gå ut två och två på muntliga delen, och ha med facit och förhöra varandra.. det gick bra. jag & ita, ni förstår. x)

sen hade vi bad. riktigt roligt! vi började med 10 minuter valfritt sim, 5 minuter ryggsim med dyna och 5 minuter bröstsim med dyna. sen var det isflaksträning. vi fick hoppa i vattnet och gå upp på ett konstgjort 'isflak' med hjälp av 'pinnar'. sen fick man testa med vinteroverall om man ville. jag ville. jag hoppade i vattnet och blundade och väntade på att komma med huvudet under ytan. för taskigt att jag flöt för att ovarallen var för stor. och folk som såg, skrattade åt min miin, utan att vara under vattnet, ja ni fattar..

sen hade vi hk, inte speciellt kul ändå. fläskläpp vare som gällde där, olyckshändelse, daniel orsakade den på mig - såklart. - men nu har läppen sjunkigt.

efter skolan var vi på stan, köpte present till mikki som fyller år idag! :D , GRATTIS! vi köpte en t-shirt och lite till. - säg inte till henne, hon ska först få det imorn.

sen kom pappa mitt i allt och hämtade mig. jag åkte och tränade med 93-92 flickorna, det gick bra - och var roligt :)
had och cody var visst där och kikade ett tag, utan att säga till mig, fytusan :P

sen hade vi egen träning. med några 95;or eftersom att det är utvecklingsvecka i klubben. vi gjorde en massa skott/försvars övningar sen spelade vi match. mycket mycket kul. ;)

nu sitter jag här och funderar på hur jag ska hinna med allt jag ska göra imorn. jag ska nämligen hinna med att fixa det sista till mikkis present, vara med had och cody, vara förbi fammo - det vill jag verkligen eftersom att jag inte hunnit vara där i veckan pga av alla träningar hit och dit, packa, träna och sen vara förbi mikaela och fira henne. k-k-k-kill me!

mitt schema för imorn får nog bli ; skola (och fixa mikaelas sista sak) - till 13.00.
springa till fammo för att hinna vara där - till 14.30
springa till ita/had/cody - till 16.00
åka hem till pappa och sen träna - till 18.00
vara förbi mikaela och firrrrra henne - kanske till 21.00
packa - minst till 00.00 typ.

heja mig!


gårdagens klädsel ; favoritplagget - 'pippilinnet' :) i just love it!


samma här. i love, i love, i love :)


badet. jollibolli :)


kul att ha bilder från när man är på badet, inte så ofta man kommer på att ta bilder. sen kan man ju inte heller ta fram kameran när det är smockat med folk - det är väl säkert olagligt, fast man bara skulle ha fotat en kul bild på sig själv.(?)


och en till ;-)


och så sa ita ; en till bara :D


lite fix vid spegeln =D - tänkte inte på dendär tanten bakom. - men det var ju inge mer med de :)


'efter första träningen. - ser lite ut som att jag har mustach ^^



inte för att den syns så bra men :) bara för att lägga in lite mer bilder, så kan jag visa min nya tröja som jag köpte när jag var i luleå  =)

nu måste jag duscha, sen äta och sova. och skriva en packningslista tills jag åker på läger till helgen. vill bara tipsa om 2 klipp på youtube, från våran klass - engelskalektion. http://www.youtube.com/watch?v=9Onvw0wxKCE - jag vet inte varför jag låter som jag gör på exakt 6:00 minuter. vi hade ju kul på engelskan iallafall =D - jag är nog lite av klassens pajas. ? x] sen klippet med min berömda flupp : http://www.youtube.com/watch?v=sEqJzRzs4Ws - mitt ansiktsutryck och fluppen är på exakt ; 05.45/05.46. nu måstemåstemåste jag duscha ;-) - vi får höras mer imorn, ifall jag hinner :) - enjoy båda klippen ;-) - långa, men ack så värda!

Kommentarer
Postat av: johanna

HAHA, påminn mig sen om dedär "tanten där bak" xD

2009-03-12 @ 22:41:35
URL: http://jjohannaf.blogg.se/
Postat av: Anonym

hahahaha , din flupp ! inte för att man ser så värst mycket, men hhahhahaah ,! xD snyggggga kläder ! (y) :D:D du vet att om mikaela läser din blogg så vet hon vad hon får?! :Dhahahhaaha idiot .. :D xD hehe , hoffa, jag suger fast du ännu mer ! ha-ha..

2009-03-13 @ 21:57:09
Postat av: tilda

det var jag som skrev , mitt namn försvann -.-

2009-03-13 @ 21:57:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0