ben & jerry´s & narnia-prins caspian (y)

hej mina vänner :)

det har vart en toppendag idag också, vaknade med humöret på topp här hemma hos mamma. jag älskar att gå ner på morgonen med nattlinne och vara lite halvtrött och veta, att nu får jag kolla på tv hur länge jag vill, och hur mycket jag vill och hur skönt är inte det? :D

jag vaknade iallafall vid elva och gick ner och tog mig en apelsin och kollade tv. bestämde mig sen för att gå förbi fammo coh faffa nu när jag inte vart där på en vecka. dem blev glada av att se mig och jag av att se dom. jag åt lite gosaker, läste skvallertidningar och kollade på tv. bara trevligt. där tog jag också förståss några bilder att lägga in idag, men jag är inte på min dator hemma så jag ids inte sätta in bilderna, dom får komma in imorgon eller någonting.

efter vistelsen hos fammo och faffa så gick jag hem och åt köttisar med mackisar och tog det lugnt ett tag innan jag gick till johanna. om man säger att hennes systerson är lite rädd för mig är det ingen underdrift. jag undrar vad som skrämde honom ? powerpuffpinglorna på min tröja, eller bara jag själv? - eller så är han blyg som dåm flesta andra småbarnen, vad vet jag.. ;D

jag och johanna hade iallfall dödligt roligt och hon fick mig att skratta mycket. - när vi är med varann är vi som så fula, så korkade. vi skrattade mest hela tiden, och ja - sen var det träning.

vi tränade med 95;orna eftersom att vi är så få, och dom också, nu under sportlovet och vi spelade match hela tiden. det blev typ i 1h och en kvart. sen så sköt vi straffar. jag, tilda och carro åkte ut på samma 'runda' eller vad man ska säga, så vi, vann? xD

nu har jag suttit och kollat efter böcker på cdon men jag hittar nästan ingenting, och det jag väl hittar, vet jag att dom har på bibblo, så jag väntar tills jag tar mig dit någon gång i veckan.

min bror kom hem för ett tag sen och jag älskar när någon säger 'jag ska nog gå på statoil'. hela min värld blev ljus, tänkte att nu får jag chips. så kom han med idén att köpa en ben & jerry´s, mest för att ingen av oss har ätit det någon gång och båda var sugen på någonting. så nu har han gått på statoil och ska köpa mig en överraskande smak, och snart komma hem. så skulle vi slå på narnia - prins caspian och titta den tillsammans. myyys :)



så nu mina vänner, ( varför skriver jag mina vänner hela tiden ? ) måste jag hoppa i duschen inann bror kommer hem, så att glassen slipper vänta så länge på att bli uppäten.

som sagt blev det inte mycket bilder idag, men bättre bildrace imorgon, när jag går till pappa :-)

hej ´´

Kommentarer
Postat av: tilda

du har nog med din kamera överallt va ? xD :)

& myra är rädd för mig, så nu vet du hur det känns (dissad) :D hahha skoja !

kanske vi kan gå på biblo någon dag?idag? :) ring eller skicka sms? :)

2009-03-03 @ 10:53:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0