är ni lika 'tjocko' som jag.

sitter här och äter kladdkaka, förlåt nyttighetsguden - jag har syndat. och som jag säkert inte är ensam om att göra.. alltid tar jag en bit av någonting gott, i dehär fallet kladdkaka och så tycker jag förståss att det är jättegott. sen tar jag en till bit för att det just var så gott, och sen mår jag illa och vill aldrig äta kladdkaka mer. så är ni lika tjocko som jag och tar mer för att det VAR så gott första biten ni tog, så ångrar ni er efter halva, men känner att man vill ju inte slänga kladdkaka, så man äter den. och tittar på det tomma fatet sedan, och vill spy?

mjölk på ingång alldeles snart. jag måste ha mjölk..

mjölk

mjölk...

åå. jag älskar mjölk. lätt den godaste drycken på jorden. efter maten, mjölk. efter chokladen, mjölk. efter skolan, mjölk. efter allt helt enkelt :) - vilken reklam nu det är.

sen sist jag skrev har jag faktiskt kollat hela 2 andra avenynavsnitt, men det förpillade var att jag kom på i slutet av det fösta avsnittet att jag sett den redan. alltså hade jag vart på 146 nu, men jag är bara på 145. - fast, även om jag sett den så kan jag ju inte vart så inne i just de avsnittet, eftersom att då borde jag förstått i början att jag sett den. ni fattar..

sa jag inte nyss att jag var less på kladdkaka? och här sitter jag och äter brago med choklad på. jag är nyttig

har vrt hos mamma också, och filat lite på mitt projekt - men det går inte framåt känns det som. fast att de går framåt, men jaja - vad jag ska diskutera idag´.

ja, vad ska jag mer skriva? mer bilder från idag kommer in imorgon då jag förhoppningsvis kommer ihåg att ta med kameran från mamma. - nu har jag fått fota mina onyttigheter med jespers kamera.


jag tjockar inte alls, jag unnar mig njutning


nu när jag tittar tillbaka på minnerna från dendär kakan, vill jag.. spy som sagt.

imorn är schemat (stavning?) fullsmockat. det är egentligen i skolan som det är chill. i skolan är det ganska chill på torsdagar - vilket betyder so/no/sv - minns inte vilket , men någonting av det på morgonen. - fortsätta med proveti franska, BAD ( =D ), hk. så jag ska ta det lugnt hela dagen i skolan. sen blir det att springa, ordagrannt, upp på stan med ita och johanna, köpa någonting om fint till mikaela i present, åka hem med pappa klockan 4 från stan, byta om, träning frå halv 5 till 6. sen hem och äta någonting snabbt, sen träning klockan 7 till kvart över åtta - om vi inte skulle köra ihop träningar med 95 - pojk&flicklag. nu ska jag fixa mig för sängen och skrutta med min kanin ett tag :) - ha en riktigt trevlig kväll (:


så här ser ungefär min vecka ut denna vecka. men det är tur att det är roligt :)


och älsklingen 2 :)

Kommentarer
Postat av: tilda

vadå pojk&flicklag? ;D

2009-03-12 @ 16:18:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0