Lilla NovaK

Nu har Johanna visat mig massa saker om headern och det. Får jag tråkigt inatt, lär ni kanske se en ny och sannerligen förbättrad design här imorgon. Om jag däremot har roligt, så blir det nog en annan dag.

Som ni förstår från ovan har jag vart med min kära vän Johanna den senaste tiden idag. Där ser ni! Jag gjorde någonting vettigt av dagen. Jag och Johanna har skrattat magarna av oss, av att kolla på magar. Vi har också unnat oss lite onyttigheter för 'ovanlighetens' skull. Ostbågar till mig & chips till Johanna. Toppen!

Idag tog jag en titt på vad vi skulle göra under 'period 3' av våran träning med handbollen. I början när jag tittade förstod jag INGENTING, men med lite närmare efterforskning har jag faktiskt börjat förstå. Det enda som blir klurigt är att skriva i dagboken.. Träningsdagboken. Eftersom att jag ligger back en dag, för att jag inte tränade idag, ska jag ut och springa imorn (minst 25 minuter), köra uthållighet (någonting jag inte tittat närmare på) och lite knästabilitet. Just för tillfället känns inte träningen jobbig, utan jag är ganska pepp, men imorse.. Fytusan vad jag inte alls såg fram emot det. Hoppas på en dag utan regn imorgon då! :) Det som känns jobbigt nu också, är att vi egentligen också ska träna 3 dagar/gånger i veckan med länslagets schema. Det blir typ 8 dagar/gånger att träna för mig i veckan, och det skulle jag aldrig orka! Jag tar våran egen klubbs schema som prio 1 i träningsväg, annars lär jag bränna ut mig, och förmodligen börja hata att träna. Så.. Jag får berätta läget för mina tränare där på lägret, och hoppas på att jag ändå kommer med i laget.

Föresten ska jag tipsa om en sida, där man kan vinna fina barnplagg. Jag har såklart själv gått med i tävligen och hoppas på att vinna någonting till min fina systerdotter Myra-Li eller till den kommande bebban! :)
 Det går inte att länka på min blogg, men går ni in på
- www.lillanovak.blogspot.com -
så hittar ni tävlingen.
Hennes kläder verkar verkligen jättesköna att alla är superfina!


Såklart är det ju väldigt svårt att vinna, men.. Det är alltid värt ett försök! :)


Kommentarer
Postat av: Monija

sv: Haha, spelet var tråkigt -.- :D

Vet faktist inte, det blir nog att kolla på tv själv då? :)

2009-06-16 @ 11:34:27
URL: http://moniijaa.blogg.se/
Postat av: Monija

sv: okej :)

2009-06-16 @ 12:34:40
URL: http://moniijaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0