The Fantastic IIII, såklart!

Dagen har vart riktigt nice, förutom det dåliga vädret. Skolan var ganska chill, förutom de fyra lektionerna innan lunch. Balen var ganska nice, förutom de dåliga platserna och det kalla vädret. Så allt har vart ganska nice.

Hände ingenting speciellt i skolan idag. Brandövning, lika meningslöst varje gång. Gör ett litet arbete om amfetamin i skolan och ja, det är väl intressant. Jobbade ingenting det 2 första lektionerna vi hade om de, men den sista satt vi med varsin dator på bänkarna och jobbade. Alla andra jobbade såklart varje lektion.. Men jag var för lat och hade ingen dator.

Efter skolan har det blivit att vara med Ita, Had & Cody. Och gissa vad jag har gjort där då, hos Had? Spelat WOW. Yeah, that's right! Jag var grym! Sköt ner en massa gubbar och vildsvin och.. Ojojoj!

Sen bar det av mot staden, upp till balen. Fick sämsta platserna eftersom att vi var där först när det redan hade börjat och vi ides inte vara otrevliga och tränga oss längst fram. Vi såg en stung, kanske 45 minuter, sen var det för kallt och vi gick hemmåt. Ita svängde av efter vägen för att hon skulle hem, men vi andra fortsatte mot Had för att dricka ett glas oboy och ha en liten pick-nick.

Helt plötsligt var vi hemma hos Cody. Vi satt mestadels, hela tiden, i hans rum och jag lärde känna hans lillebror Jack, litegrann. Innan har han varit såå blyg för mig, men i slutet lekte vi med varann och ja, han verkade ha kul. Och det hade sannerligen jag. Så kollade vi lite tv, sen var det dags att gå hem, för både mig och Had.

Och nu sitter jag här i min ensamhet igen och har städat kaninburen, så himla duktig är jag! Längtar inte till imorn eftersom att hela dagen kommer bestå av packning, och om inte packning..Så träning :) - Det är iallafall kul.

Nu ska jag skriva med mina sociala vänner på msn, och sen sova - kanske :)




Aw, feel the pain. NoT! Jag slår som en tjej ( xD )


Aa, känn mina magisar ^^




Japp, jag cyklar utan händer! Yeah!


Och slutligen, den smutsiga buren.

Som nu är ren.. (y)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0