Måndag

Får bli ett riktigt snabbt inlägg här, min bror ska in på datan om ca. tio minuter. Precis idag, när det var hur många roliga människor som helst inne.. Då måste Jeppe ha datan för att beställa biljetter. Typiskt!

Dagen idag har iallafall varit riktigt trevlig. Hela skoldagen var jag helt speedad och gjorde folket i min omgivnig detsamma. Så rolig dag har det varit i skolan idag faktiskt. En massa tråkiga lektioner, men vad gör de? Jag och Had hade vattenkrig, justja! Jag satte en genomblöt pappersklimp innanför hans tröja och tryckte mot hans rygg, så vattnet rann ner, ända ner till arslet, HAHA! Då fick jag tillbaka. Han tröck en stoor, blöt pappersklimp mot min rygg, och hela dagen har jag minsann gått runt i den blöta tröjan. Stackars mig!

Efter skolan gjorde vi så mycket som att vi gick till Had och åt glass. Jag, han, Cody och Ita. Sen gick vi till mig.. Och åt glass.. Sen till Ita, där vi, jag och Ita, tjockade i oss någon sorts chokladboll. Sen busade vi bara, hela högen. Riktigt trevlig stämning. Sen hade träningsnarkomanerna träning, så de gick hem strax innan halv 6.

Då var det dags för mig och Ita att gå till mig och äta. Åt lövbiff och strips, för er som vill anteckna, sen sov vi i ½ timme, sen ut och sprang.

Vi sprang kring Matto, och det var inte kul må jag säga. Verkligen inte på sprinhumör idag. Men, men. Nu är det gjort, jag har duschat, ska bara säga adjö till alla vänner på msn, och gå och sova! :)

Natti



Kommentarer
Postat av: sanna

du är dum! :(

2009-06-02 @ 19:27:53
URL: http://sann4a.blogg.se/
Postat av: Kadri

Hur har din dag varit ??

2009-06-02 @ 20:14:05
URL: http://livetivillavillekulla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0