Hk:n

Bilderna får tala mest för sig själva. Har inte mycket tid till att skriva, så det får bli mycket bilder istället. Vi hade då avslutning på hk:n idag. Maria får barn i juli så henne har vi inge mer efter sommarlovet. Hon som är så bra och snäll! :')


Marcus-Had-Fanny-Johanna


Jag


Ränderna är: Rebecca, Daniel&Had(rutig iochförsig). Resten:Cody&Rasmus :)

Mat:










Vitlöksbröd - Chokladmuffins - Mexikansk soppa - Pizzasnurra&Hamburgare - Tårta.

Allt var supergott bara att jag var illamående efter tårtan. Hade då 'bara' ätit pizzasnurran, en halv hamburgare och soppan. Muffinsen fick jag inte i mig, så jag var generös och gav den till Ita.


Fina klassen! :) <3

Nu blir det avfärd till Norge snart. Vi ses och hörs efter helgen. Ha en frustrerande bra helg nu allihopa! :) - För det ska jag ha! (:  Jag är såå pepp idag! :D

Kommentarer
Postat av: sanna

GOTT MAT ÄR MIN PERSONLIGHET! lycka till i norway! :D hälsa han den där snygga melodikillen från mig! :D

2009-06-05 @ 22:37:29
URL: http://sann4a.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0