Feberyra!

Bilderna får förklara dagen. - Haft en jättetrevlig dag faktiskt :)


Syskonen Backflip


Gissa vaD? (a)


Gissa vad..?


Stackars mig!

Nu på kvällen, efter att jag fryst stjärten av mig innan jag tog en kokhet dusch, fick jag feber. Tusan också! Jag som skulle hitta på någonting roligt imorgon. Hoppas att det gått över tills dess. Annars har jag väl bara sagt typ.. 100 gånger till Ita hur synd det är om mig. Så hon hämtade en kall handduk och la på mitt huvud. How cute! :D



Nu blir det filmtittande med käraste vännen Ita. ' I Taket Lyser Stjärnorna' & kanske ' The Pink Panter' :D Äntligen lite filmtittande från min sida. YeY! :)
Men först..
Ångestpingis på datan. Vinner jag inte, händer det någonting hemskt imorgon. Ni läste dedär inlägget om dum i huvet va?.. Japp, here I am.. 

Night Folks! :)

Kommentarer
Postat av: johanna

egentligen är inte filmen så jättebra, efter att man läst boken, men samuel haus är så dööööööööööööödligt snygg så filmen blir tusen ggr bättre än va den egentligen är xD



hoppas din feber går över! :) <3

2009-06-16 @ 23:18:05
URL: http://jjohannaf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0