Solen lyser och fåglarna kvittrar.

Vilken underbar dag vi har idag! Solen lyser ohc fåglarna kvittrar, men jag ser varken solen eller hör fåglarna.. Jag sitter nämligen inne på datan, men rullgardinen nerdragen och fönstret är helt stängt. Vet faktiskt inte vad jag ska ta mig till. Ita och Sanna är ju i Kangos nu, och jag skulle ha följt med dem ifall jag hade haft ett sätt att komma hem på på onsdag, men det fanns inget sätt, så det blir att åka dit nästa vecka. Dagens planer annars är nog att grilla med min family och så kanske det blir av att vara med Mikaela och Johanna. Hur det nu blir med det vet jag inte, Mikaela skulle höra av sig, så jag får se :)

Det känns inte så spännande att sitta inne denna underbara dag vid datan och läsa bloggar och lyssna musik, samtidigt som det inte känns så spännande att vara ute alldeles själv och gå runt som något fån. Så det blir kanske att ta ut Bea, ifall hon är snäll, för det var hon inte igår, så då blev det inte av. Får allt se vad som händer.

..Föresten, hela kvällen igår väntade jag på att min bror skulle komma hem för vi hade pratat att han skulle köpa godis till mig, jag var SÅÅ sugen. Så kommer han hem tomhänt. Inte räcker det med att jag inte kunde se Harry Potter-filmerna, utan jag fick mig inget godis heller. Så iikväll blir det nog att fira med lite godis när 2½ men, Scrubs och Paradise Hotel är! <3

Dagens outfit:

Randig tunika från min kusin :)

Kommentarer
Postat av: mikela

snygg tunika :D <3

2009-07-20 @ 15:13:54
URL: http://mmikaelaeliasson.blogg.se/
Postat av: Evelina

Fin blogg du har :)

2009-07-20 @ 16:51:49
URL: http://eveliinandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0