Semestermåndag2

Under söndagen tog jag inga bilder. Men vi var som skrivet, så Ikea och lite annat.


Hemfärd


Jockfall  Fotograf:Jesper


Pratar med Johanna i telefon och tittar på renar :)



Hemresan var lite jobbig, pga av ryggstödet på den nya bilen. Men jag pratade med Johanna i säkert en timme och lyssnade annars på musik. Nu är jag hemma! Och har vart ute och sprungit, visserligen inte långt, men jag sprang iallafall! :) Nu ska här sovas, upp och springa imorn, och vänta på bebben :) Godnatt.

Kommentarer
Postat av: mikaelas

kollat igen alla dina bilde, är avis :d hoppas du haft en wondebaum resa älsk ! <3 tack för vykortet <3

2009-07-14 @ 22:12:06
URL: http://mmikaelaeliasson.blogg.se/
Postat av: Kadri

sv. du hinner . du är und. det är annorlunda för oss gamla tanter.



vad spännande o vänta på bebisen. verkar så ni har väntat väldigt länge.jag menar du erkar längta så mycket.

2009-07-15 @ 08:44:26
URL: http://livetivillavillekulla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0