Pojke eller flicka? (:

Vad har väderguden emot mig? Just idag som jag och Ita planerat att åka ner till Paxo för ett dopp i det kalla, så kommer regnet. Jaja, man kan ju inte klaga efter nästan 2 veckor av bra väder, man får vara glad för det istället. Jag som är så glad att jag vart ute mycket under dessa dagar, så att jag slipper ha ångest en sånhär dag när det inte 'går' att vara ute.

Man får vara positiv. Istället för att åka och bada en sånhär dag, kan man sitta hemma och mysa framför datan utan att känna att man måste ut. Man kan lyssna hur många bra låtar som helst här inne, istället för att stå på händer eller hoppa studsmatta. Man kan äta chips istället för att äta jordgubbar med glass ute på gräsmattan. Man kan också äta liite för mycket onyttigheter, eftersom att man har tråkigt och tröstäter. Det enda som egentligen är bra med dåligt väder idag, är att jag kan gå och lägga mig igen om jag vill. Hade det varit fint väder hade jag åkt till Paxo, och då kan jag ju inte sova. Fast i och för sig.. Hade det varit fint väder, hade jag inte velat sova.

Nu sitter jag här och tänker på om jag kommer få en till systerdotter eller om jag kommer få en systerson. En till flicka hade varit roligt, eftersom att Myra-Li är flicka. - Så blir det bara 2 års mellanrum mellan 2 systrar vilken innebär att de säkert trivs ihop senare i livet kanske.. Samtidigt som det hade varit roligt om det blev en pojke eftersom att jag redan har en systerdotter. Flickor är ju såklart roligare att köpa kläder till och dem kan man klä i både klänningar, kjolar, byxor, shorts osv. Pojkar har ju inte precis klänning eller kjol på sig som bebisar. Men vi får se vad det blir. Hoppas på en människa iallafall! :) Vad tror ni att det blir? I magen är Lillen en Lillen, men är han en Lillan när han kommer ut?


Myra-Li 2 månader och 17 dagar
<3


Kommentarer
Postat av: iitaak

shit det suger med vädret! -.- men vi får hoppas på att det blir bättre till en annan dag ;p



min magkänsla har sagt mycket, jag kan se framför mig hur en barnmorska säger: det blev en pojke den här gången! :] ifall dom pratat innan om tessas dotter ;p ;D men samtidigt hör jag: det blev en till flicka :) men det lutar mer åt en pojke ;p **** ;D (y)

2009-07-01 @ 13:01:07
URL: http://iitaak.blogg.se/
Postat av: sanna

flicka! :D kasnke, hmm. ;) eller pojke, nje venne XD flicka kanske (Y)

2009-07-01 @ 14:54:49
URL: http://sann4a.blogg.se/
Postat av: johanna

tror de blir en flicka :] känns som så på nå sätt ;>

2009-07-01 @ 16:45:05
URL: http://jjohannaf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0