Pigg som en ärta!

Gick och la mig på natten vid ungefär två och somnade ganska snabbt. Sen vaknade jag vid halv nio idag och hade svårt att somna om så jag satte mig framför datan ett tag, sen la jag mig i soffan. Där var det också trögt att komma till ro då jag hade tv:n på men tillslut somnade jag också. Jag drömde en jättebra och rolig dröm, så jag sov ungefär två timmar där, innan jag blev väckt av telefonen som ringde. Jag bestämde mig att försöka somna om och fortsätta drömma ett tag till, vilket gick halvbra. Jag somnade om, och jag drömde, men inte samma dröm. Men nu vaknade jag iallafall 14.00 och är sååååhääääär pigg!! Jag har inte sovit såhär bra på huhr länge som helst. Och även om nästan hela dagen är borta nu, så är jag glad att jag har sovit istället. Äntligen vilar jag ut mig. Annars brukar det vara att jag är uppe till kanske fem någongång och sen vaknar sex timmar senare för att ta vara på dagen. Men ack så pigg jag är nu! :D

Synd bara att man måste slösa lite tid på packning och städning, men är man pigg så är man. Ska också ut och springa idag. Intervall. Jag måste! Igår körde jag styrkepasset helt, vilket jag aldrig gjort innan, utan bara slarvat innan. Det var skönt, samtidigt som jag har väldigt ont i ryggen.

Jag älskar att drömma bra drömmar. Det känns som att man sovit bättre och därmed är piggare när man vaknar. Jag berättar alltid mina drömmar till Ita, men får det aldrig att vara lika bra i min dröm. Fast drömmen är egentligen helt sjuk, därför skriver jag den inte här :D  -  Vad brukar ni drömma? Berätta någon av dina drömmar!


Pigg i Göteborg :D

Kommentarer
Postat av: iiitaak

sv: jo, det ska bli askul! ;D det med cyklandet hade ochså blitt förbaskat kul! :D men.. ett problem. vi tar med cyklarna nu till kangos, och hur ska jag kunna få cyklen tillbaka?O.o sa ce la question.. ;d <3

2009-07-02 @ 16:27:23
URL: http://iitaak.blogg.se/
Postat av: iiitaak

tack för alla tips! :D <33 :)

2009-07-02 @ 16:28:41
URL: http://iitaak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0