Min resa, so far :)

Sitter här just nu i soffan inne på ett hotell i Växsjö. Tittar på tv samtidigt som jag läser en massa bloggar. Roligt att ha många inlägg att läsa från de bloggar man följer, när man inte vart inne på ett tag. Det blir inga bilder i inläggen som jag skriver här från laptopen för sladden till datan är inte inom synhåll. Det blir bara text, och sen bilder när jag kommer hem.

Det som hänt under dessa dagar jag har varit ifrån staden är ingenting jättespeciellt än. Söndag blev det Jämtön farande med tåg med Jesper. Vi kom fram och åt och tog det lugnt. Bastade och sov.

Dagen efter blev det typ 12 timmars bilresa fram till Uppsala. Där sov vi på Scandic. Med på denna lilla resa är jag, storebror Jesper, mamma, mammas man Stefan och hans barn Emil. Jag, Jeppe och Emil delade rum, så sov vi.

Upp idag vid 5 och fortsatte att åka bil, fram till Växsjö. Jag sov nästan hela resan idag. Har bara vart ute mestadels idag. Fotat jättesniglar, gått runt på stan och.. Mysit med Ossi (eller hur det nu stavas) Linneas, Emils storesysters katt. Myys! :)

Nu  blir det fika här på hotellet och jag ska njuta. Kul att vara på hotell, första gången för mig var igår. Cool jag blev nu :)

Lillen har inte kommit, men barnmorskan trodde att imorn kommer den. Det gör mig nästan lite ledsen, jag vill att den kommer senare i veckan, men vad kan man göra? :)

Ha en vidare bra vecka tills vi hörs igen.

Kommentarer
Postat av: johanna

Det bästa med hotell är frukosten !! ;) mumma va god den är!

2009-07-07 @ 22:02:11
URL: http://jjohannaf.blogg.se/
Postat av: Kadri

Sv. Tack för rösten



En kund till mig var ela mot min dotter Caren Ly och kallade henne svårt hanterbar, oupfostrad. Sa att hon kommer o få det svårt i livet och att hon fortänade o bli mobbad. Och allt detta bara för att hon frågade om kvinnan hade en butik.

Carmen Ly blev så himla ledsen .

2009-07-08 @ 08:11:49
URL: http://livetivillavillekulla.blogg.se/
Postat av: I S A B E L L A

sv: det var så lite så =)

Egentligen skulle vi träffat farmor & farfar en sväng idag, men det blev inte så. Så jag har vart hemma och pysslat lite, hehe. Själv? kram

2009-07-08 @ 20:35:00
URL: http://tinkerbella.blogg.se/
Postat av: mikaela

hlr med om frukosten :) hihih.

tack för dedär du skrve om smyckena, <3

2009-07-08 @ 23:06:55
URL: http://mmikaelaeliasson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0