Att gå 2 gånger

Det där med att gå två gånger istället för en gång för att underlätta är inte kul alls. Jag hatar att gå två gånger. Två gånger upp för trappan med lite tvätt, istället för en gång upp för trappan med så mycket tvätt att jag alltid tappar någonting. Jag är en sån människa som helst av allt bara går en gång. Varje gång jag bestämmer mig att bara gå en gång tex. till tvrummet med alla olika saker jag ska äta till frukost, ta ner tvätten från mitt rum, packa saker och bära det någonstans. Idag var jag tvungen att gå två gånger fram och tillbaka. Jag skulle nämligen äta cocopops och mjölk vid datan. Jag hade en skål - som var fylld med cocopops och mjölk redan, jag hade två mjölkpaket - ett med lite mjölk i och ett paket med mycket mjölk. Också hade jag popsen. Vilket problem va? Att bära tre saker som man kan spilla mjölk från och ha en sak som man kan spilla ungefär miljoner små puffar från. Jag bestämde mig för att inte ens försöka då jag skulle blivit odugligt arg ifall jag misslyckats. Så jag tog sakerna i två omgångar. Först mjölkpaketen sen popsen och skålen. Under tiden jag har skrivit detta så insåg jag att om jag inte häller upp popsen och mjölken i skålen innan jag går, kan jag ta två mjölkpaket och ett popspaket och en skål. Då kan jag bara spilla från tre saker. Jag bär då mjölkpaketen mellan armarna och magen, och skålen och popsen på andra sidan. Toppen!
Jo, jag är totalt normal..


Älsklingen 4 dagar gammal (:

Kommentarer
Postat av: iiitaak

lärorikt inlägg -.- xD haha, men sån är du <3 :]

2009-07-02 @ 14:26:06
URL: http://iitaak.blogg.se/
Postat av: iiitaak

sv: snygg du är som tycker det är kul att läsa mina värdelösa inlägg :);D tycker själv att det är skitkul att skriva, men har lixom inget att skriva om, så det blir lite värdlöst xd



askul med din blogg också ju! :D(y)<33

2009-07-02 @ 14:28:05
URL: http://iitaak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0