YeY

franska revolutionen skulle inte vara inne idag,imorn lr i övermorn. den ska vara inne om två veckor! :D + industriella revolutionen men iallafall! (yyy) får jobba som ett syk nu då i två veckor, så blir allt bra :D , träningen var fruktansvärt rolig och nu ska jag ta macka med oboy, så livet är najjjsss :) - vad ska jag göra imorn? jo rasmus fyller år så de blir att ta ut pengar till honom i present uppe på stan, samtidigt som jag ska köpa ett par fina vantar till fammo, och kanske kolla present till ita, som fyller år på söndagen :) - låter väl najs, sprätta bort alla pengar på min odugliga nära och kära ? :D , följer någon snygging med ? :) SNEEELLLA! (a)

Kommentarer
Postat av: johanna

jag kan följa ifall du känner att du har lust och drabbas av mitt sällskap! ;)

2009-01-11 @ 23:22:53
URL: http://jjohannaf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0