jecca, jecca, jecca & myja :))

let's dance. jag blir lite less på kitty när jag tittar där. känns som att hon bara gör till sig och bara när allmänt ointresserad när hon syns i tv:n. tråkigt att se att hon inte tar tillfället i akt och försöker göra något absolut jättebra ist för att fjanta runt.

inlägget här nedanför blev till av min sjukt dåliga humor som jag var tvungen att dela med mig till er.

skolan idag har vart riktigt trevlig faktiskt. jag är inte less på skolan än om man säger så, var de i början men inge mer. vill nästan att det ska vara måndag igen. - efter helgen ;-) syster m.familj var då här idag också. såklart busade myra-li och jag hela tiden, tills hon tillslut hittade någonting att roa sig själv med och jag somnade :) - carl frågar alltid ; vem är kungen ? myra svarar ; pappa :D. jag frågar ' vem är bäst ' myra svarar ; jecca,jecca,jecca och 'myja'. sen fighfive :D  -  nog är man hyffsat stolt över älsklingen dåå :)  annars idag har jag inte gjort så mycket. var med ita ett tag efter skolan, men inte gjorde vi någonting vettigt. franska revolutioneböckerna har vart borta ur mitt sikte ett antal dagar nu, så efter helgen blir det att kämpa. imorn åker laget då till piteå, och vi ska spela handboll som aldrig förr. förhoppningsvis med någon seger :) . nu ska jag bara läsa en massa bloggar, bland annat hejaabbe och mammabeckas :)



visserligen är bilden tagen för någon dag sen, men de är ju som ändå lilla myriisen :))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0