nautilus ;B

jag är en sån som skriver först, sen sätter jag rubriken. jag vet som inte vad jag ska skriva i mitt inläg så det skulle bli konstigt på något annat sätt. tränat idag och annars tagit det lugnt, skrivit ett brev, singstar, gh, dator, ir. ja det är typ de. igår hade vi askul hos ita, minus början kanske som var lite trög beroende av olika omständigheter. < vi åt god mat och dansade och sjöng mest hela kvällen. singstar är ju så jäkla kul och ja, med fem glada människor i samma rum kan de ju inte bli annat än grymt! :)  på tal om annat vill jag nu ha ett gymkort, nu! jag tränar ju nu på måndagar, torsdagar, söndagar. men jag vill träna mer. få bättre kondis och muskler. boxning hade ju vart ett altenativ, men jag kan inte träna bestämda tider pga av handbollen - som jag tar i första hand. därför vill jag ha ett gymkort som jag kan betämma själv vilken dag jag ska träna. onsdagar hade det vart nice att bara gå och träna en timme på löpband, tisdag muskler och lördagmorgon gå och bada eller träna :) , för köper man gymkort på nautilus får man ju även badkort i samma, vilket är ju helt awesome! :D femton nu då om två månader. kommer få en grym present som visserligen är hemlig, - inte för mig, men för dig. och sen då ett gymkort (y). ska snart pallra mig och borsta tänderna och sen hoppa i säng. måndag imorn då, och det blir väl ändå ganska nice. skolan är ju rolig för de mesta så det 'är bara att le och se glad ut på franskan, no;n, matten, - och resten som är tråkigt. man får helt enkelt göra någonting roligt av situationen. nu ska jag avrunda, hej

Kommentarer
Postat av: tilda

du får inte träna utan mig ! :'(

2009-01-26 @ 18:35:41
Postat av: Anonym

niice ! :) (y) ja vill osså ha ett gymkort ;) jo de är ba över gatan typ :)

2009-01-26 @ 23:36:00
Postat av: matilda

heej :) kolla gärna in och kommentera min blogg! ;):) (eller följ/prenummerera på den) :)

2009-01-27 @ 00:08:40
URL: http://matildaabergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0