läger,

igår fyllde min pappa år, här nere följer lite bilder på vad som hände :)) , tyvärr hann inte jag och bror köpa någon present till han, därför ska vi fixa en nästa vecka :) , men trevligt var de (:

klockan 10.40 ´  sitter här och kikar igenom på datan. ingenting intressant, kollar retuscherade bilder på kändisar, det är inte intressant. igår gick min bror igenom mina uppsatser med mig och har tyckte att de verkade bra, så nu ska jag lämna in dem på måndag. skönt att äntligen ett jobb är klart för terminen. känns onödigt att göra revolutionerna om de visar sig att jag bara får g. blir inte nöjd med de. får jag bara g känns det som att jag hade kunnat göra revolutionerna mycket mindre noga, så hoppas ett vg iallafall.. tåget går till boden lite över två tror jag, så jag har bara kvar att packa litegrann. ska till fammo och äta 12 när pappa slutar jobbet. sen åker vi till boden. från boden åker vi med bbk;arna i bilar till piteå. har 5 träningar under helgen, 2 timmar respektive 3 timmar. börjar lördag och söndag med att gå ut och springa, säkert klockan 07.00. sen på söndag har vi internmacther. hoppas det blir kul :) , hemfärden blir kämpig. vi åker frånm piteå på söndag, till boden där vi får stanna hos våran tränare i några timmar tills tåget går. så är vi emma vid ungefär 22.00. men det går ;-)

idag i skolan missade jag patrik 1,5. >< , sen under helgen går jag miste om mycket, samtidigt som jag får mycket. får träna på lägret, men missar knockout comedy ( vilket jag inte skulle ha gått på även om jag var i stan , om nu inte kevin uppträder där ) och ja, så missar jag kevin :'''(  - menmen ;b - le och se glad ut (: - ha en bra helg :]


Myras & myras bakelser på pappas födelsedag :)


Moster kom på idén att kladda lite :D


vi satt vid datan :)) , måste berätta mitt välkommnanade när jag kom hem (: myra-li och syster var redan här så myra öppnade dörren när jag och pappa kom hem. jag gömmer mig alltidå bakom dörren ett tag innan jag kommer fram.. pappa gick in, myra sa hej och backade sedan tillbaka för att försätta leka. så kommer jag fram, leendet i hennes ansikte spricker upp och hon kommer springande mot mig och kramar mig! :) <3 då känns livet verkligen underbart :D , det är dom små unika sakerna som gör de :) , älsklingen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0