goodbyee lombolo,

hejsan. fettmänice dag idag :)) skolan var grymt kul och pigg som en ärta när jag gick och la mig så tidigt :)) - efter skolan så åkte jag med syster och systerdotter till deras hem och trevlade ner mig där. vi busade för de mesta, men myra är lite sjuk nu, hon har sån hosta att hon spyr upp slem, är snorig och mest trött hela tiden. vilket ledde till att hon var surig och grinig mot slutet idag. när pappa kom och hämtade mig därifrån så sa han att de brann på lomboloskolan. vi åkte dit, runt flera vänder. jag tycker eld är spännande (?) men de är ju synd för dom som går där. hörde nu att eleverna inte ska till trinka, utan till vargen och högga. är jag ledsen eller glad ? iallafall är det det som dagen har stått ut på. och föresten måste jag skyta om lilla älskligen, hon lärde sig räkna till 5 helt själv idag (y). stora tjejen :)) - här nere följer några bilder om dagen ;b


Ingen tvekan om att hon blev glad när jag klev in i bilen för att följa med henne hem :D <3




crasyjecca - crasymyra :)



fick inte någon så väldans bra bild, blev bättre när jag filmade, men satan vare brann ;o

Kommentarer
Postat av: johäna

där är min syrras hus :( inte den längst hit på bilden, den mittimot den typ :/

2009-01-28 @ 21:55:00
Postat av: sanna

söta ni är! :D

2009-02-04 @ 17:15:54
URL: http://sann4a.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0