fredag :)

föresten kollade jag film nyss, syskonen baudelaires olycksaliga liv. alla tycker den suger - men den var rätt okej faktiskt :) böckerna är ju helt klart bättre, men filmen var inte helt dum :) i huvudrollerna är de jim carrey - greve olaf, emily browning - violet, liam aiken - klaus, och lilla sunny spelas av kara och shelby hoffman :)




mindre än en vecka kvar tills skolan börjar igen, borde jag bli deprimerad ? men nu är de helg och vi fokuserar på det istället. nu idag , fredag ska jag ta mig en umgåsare med ita och mikaela. det blir nog att vara ute, kanske spela gh, wii och kanske tillochmed 64 ? :p

har inga planer för imorn än. kanske passar på att umgås med syster & myrali nu innan skolan börjar.

söndag blir det nog iallafall kväll hos kallingarna. min mor och deras föräldrar skulle nog och kolla arvingarna så dom äldre skulle sitta barnvakt till dom yngre. där kommer jag in. spenderar väl kvällen med dom då så slipper man vara alone :) , ska bli riktigt roligt.  det är väl typ min helg i helhet. ska snart börja dra på mig kläder och sen ut och umgås, klockan är ju ändå 17.20 och kläderna borde redan vara på :)




Kommentarer
Postat av: jjessicab

silkajdklajfs

2009-01-02 @ 17:34:11
URL: http://jjessicab.blogg.se/
Postat av: mikaela

vi måste kanske se den filmen ngn gång ? :)

2009-01-02 @ 17:39:53
URL: http://mmikaelaeliasson.blogg.se/
Postat av: johanna

jag tycker den suger för att den är så oseriös :o och man fattar inte allting ;s den förstår också ens bild som man hade i huvet efter att läst första boken xD

2009-01-02 @ 22:37:29
URL: http://jjohannaf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0