förvirrad i kiruna

urbanisering. 'ordet vi inte får glömma'. måste skriva den i min uppsats, det låter smart och catti gillar det säkert. dagen idag har knäckt! ( gillar uttrycket ). skolan var ganska kul. skönt med solektion när uppsatsen ska vara inne på fredag, - den dagen jag ska vara ledig, men iallafall ^. efter skolan stannade jag med had & cody ett tag och hjälpte dom lite med revolutionerna. tänkte idag ' idag ska jag ha en pluggdag, uppsatserna ska vara klara'. men tiilda dök upp under dagen och förgyllde den. vi var på bibblo och jag lånade - i taket lyser stjärnorna & linas kvällsbok 2. det roliga var att en tjej kom dit med bibblofarbrorn och frågade om den förstnämnda boken. och där står jag tyst som en mus och har den i handen. tog den från hyllan 2 minuter innan (y). sen lurade jag & tiilda, eller ja.. jag ner en engelsktalande man mot gruvan. han frågade  ' do you speak englis '. engelsk som man är svarade jag ' lite '. LITE ? XD WTF`?? - men jag gjorde ett 'sådärtecken' med handen så han förstod. han frågade ' do you know where the trainstation is?' - jag säger . down there and then left. han - okej, thankyou,thankyou. :D - väl framme bid bibblo inser jag att jag såklart guidat han fel. jag guidade han ner vid LKkorsningen ni vet.. (?) , inte där vart man åker ner till stationen. hoppas att han hittat... i denna såpass lilla staden borde jag väl ändå kunna hitta till tågstationen ? , vad är mitt problem ? :@

pluggandet har gått ganska väl ändå - sista frågan, sista revolutionen. :) - itt nya nyårslöfte är att få bättre sovvanor, så här sitter jag nu - 22.11 och ska gå och lägga mig och läsa bok sen sova. grym som jag är!

föresten, angåenden mina byten av design, eller bakgrund eller vad man ska kalla de , varje dag - beror på att alla är så fula så jag försöker hitta någon snygg.

- vad ska man ge till sin pappa i födelsedagspresent ? :-)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0