förlåt johanna och mikaela, men tack vare er - så är jag glad! :) <3

vakande tidigt idag då som i förra inlägget. hoppas att jag får sova mer ostört inatt. :) dagen har var riktigt nice ;-)   ita fyller ju 15 på söndag, så jag, mikki och lillen ( jag ska inte kalla dig de, bara nu, så att jag blir mindre sur. ni vet dedär ; hej trycka ner andra för att må bättre själv metoden. ) jag tror inte att de funkar egentligen, men i dethär fallet funkar de. och johanna är ju så kort - så hon förstår nog inte ens vad jag säger,. NÄÄÄÄ nu skoja jag, hon är faktiskt längre än 1.50. 1,50 ? xD - mitt ofödda barn är så lång ? :O haha, nej fyfan - nu ska jag sluta. johanna är fan inte kort och den som påstår de kan ju fan hänga sig. man jämför johanna med någon annan som är kortare blir hon ju plötsligt lång. allt är relativt! (y) :D - smeknamnet 'lillen' kommer inte till för att hon är kortare än mig, hon är dessutom yngre !  och de är därifrån de hela startade. vi pratade om hennes födelsedag och ja, nu sitter jag här och skriver massa roliga små kortisskämt. > jag lär ju få höra blondinskämt imorn - men de äre fan värt! ;-)

förlåt johanna för att jag skrivit detta om dig. men tack vare dig sitter jag nu här och skrattar och kommer sova gott :) hoppas att du inte tog illa upp, för du vet ju att jag älskar dig oavsett hur lång du är! , detta satte bara en liten guldkant på min kväll :) - iloveyou! :D <3



anledningen till varöfr jag måstede skriva skit om johanna - var för att om jag skriver skit om mikaela, lär jag inte kunna gå i skolan imorn. varför ? jo för att hon tänker ut ett bra skämt  så att hela skolan sprängs av överbelastning från hennes hjärna ^^  

nej, förlåt nu mina bästa vänner. vi ses i skolan och låtsas som att jag aldrig skrivit detta :) jagälskarjuer! :D

/ varför jag måstede piffa upp min kväll lite var för att jag köpt världens ovärdaste glass, och glömt min mobil på hjampis. hoppas ni förstår och ger erat stöd till mig! ;-) xD

Kommentarer
Postat av: mikaela

hahaha, AHAH för dig, du gjorde ju min kvälll bara lite mer munter, snygggunge :D <333

2009-01-15 @ 22:32:06
Postat av: johanna

DIN JÄÄÄÄVEL! ;o x'D

2009-01-16 @ 09:08:44
URL: http://jjohannaf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0