23.57

ännu är det fredag, några minuter till. känns så deprimerande att gå och lägga sig, jag vet inte varför. har börjat känna mig ledsen när jag går och lägger mig, inte då om jag sover hos någon eller om någon sover hos mig - men annars. det kanske är för att man får tid att tänka innan man somnar eller något, jag vet inte, men de är obehagligt och konstigt.

iallafall idag så blev det en wo-kväll. det var riktigt nice faktiskt. spelade gh wt och pingis ;D

har frågat bland annat mikki om hon kan hjälpa mig med bloggen, att fixa bilder och de. men så slog det mig att de är johanna som hjälpt henne :D , så nu johanna är du fast. :D , vill du hjälpa mig med bloggens design typ ? :D ,

nu är det lördag :D

nä nu ska jag se wall - e, och sen sova i guess :D

Kommentarer
Postat av: johannna

jodå, fast vet inte hur man gör design xD ba header och bakgrund : )

2009-01-08 @ 18:57:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0