en härlig måndag

måndag. alltid lika trött varje måndagmorgon, men vad ska man göra åt det ? blev ganska sent igår vid datan eftersom att det var mycket att skriva om. idag iallafall har vi haft 4 lektioner innan lunch, 4 idiotiskt tråkiga lektioner. efter lunchen hade vi bad, vilket jag uppskattade. ME LIKE! ;-) vi simmade ungefär 30 längder, hade livräddning, trampade vatten, och gjorde en massa andra övningar. kulkul =). får se om jag ids/kan vara med på badet till torsdag, är nämligen en gnutta förkyld också. efter badet hade vi no, de sög.

Efter skolan gick vi hem till ita och fixade praoplats. det blev inte dennis dagis igen som vi hade tänk oss (inte för att vi verkligen ville de men). det blev badhuset. ska bli otroligt roligt. som jag förstått de kommer vi få - bada, gymma, städa osv. ganska jättenice, och en hel vecka utan skola. nyss var jag irriterad för att de är prao, men nu är jag happy. vi var hos ita ganska länge då, sen gick vi hem till min far. satt vid datan och spelade harry potter ><.

sen var de träning. två jätteroliga träningar i rad har de vart nu. det är ganska svårt att slå. vi skrattade som idioter när micke visade hur rebecka rörde sig bakåt, skrattade lika mycket när mickis sprang runt som i ett O istället för ett U och massa mer.

efter träningen har jag bara ätit och duschat och ska nu bege mig till sängen och sova alldeles snart. :)


micke ger oss instruktioner.

vi dansar loss lite, fr. vänster . ita - lisa - jag - frida ;D


jag busar


kvällsmat :)

då var de dags för sängen. längtar till kirunafestivalen. takida =DDDDDD,
och fick just veta, EMD , helt okej (: gnatt

Kommentarer
Postat av: sanna

hehe. fan vad långa inlägg. :D <33

2009-02-24 @ 16:03:56
URL: http://sann4a.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0