en massa värt :D

idag är det tisdag. sköönt att det är många dagar var till helgen, då slipper jag ha ångest idag att jag inte pluggar till no;provet som är nästa vecka, utan kan göra det imorn istället (y) :D idag har jag bara befunnit mig i skolan, på sjukanfiket och hemma. jag, ita, johanna & mikaela bestämde oss för att fika igår ( idag alltså ), men mikaela kunde inte idag, så vi andra gick. jag fikade dock inget eftersom att jag är nyttig, medans de två andra tjockade på. pappa kom och hämtade mig efter fyra för jag ides verkligen inte gå hem kände jag.
nyss visade min bror hur man laddar upp bilder på mobilen, så nere kommer de komma ett litet race med bilder. kanske. får heller föresten inte glömma att nämna att jag fick MVG (!!!) utan några som helst minus, på en saga jag gjort i skolan för ett tag sen. humörhöjare! :D
senare idag hade jag planerat att se topmodel  framför tv;n samtidigt som det är absolut tillåtet att tjocka i sig en kexchoklad. topmodel är ju bara 2 ggr i veckan. hehe ;) - men så blir det nog ändå inte. då hade jag visst planerat innan att jag skulle se arn 2 med min syster, min bror och min svåger - så det blir nog allt det och lite godis. > mer information följer säkert senare på kvällen.
till helgen blir det nog kangos, eller vad säger du sanna ? :D  det hade varit en humörhöjare om någonting. ifall det blir att jag råkar ha självdiciplin (stavning) att plugga nu imorn, och övermorn så blir det nog nästan kangos skulle jag tro. där det blir en helg fyllt av äventyr som vanligt. vara ute och leva livet, kanske köra skoter, LAGLIGT , för första gången - eftersom att sanna är tapper och har tagit körkort på de. sen kolla saw III och klippa mitt hår kanske. sen en massa annat skoj, bli tjock på godis, åka miniskidor, madrass, kälke, basta ? ja vad nu helgen har att erbjuda. om det inte blir kangos, så vet jag inte.. hoppashoppashoppass attt jag är duktig och pluggar imorn :-D seeyyyaa!





Då blir det en helg med domhär underbara människorna! :)


Och dom här två underbara då ;-)

blev inget race, men domhär bilderna räcker för nu :-) hörsss sen (:

Kommentarer
Postat av: sanna

vad du är sweeeeeeeeeet! :D haha, plötsligt lät det värt att åka dit ;) haha mer än innan iaf! ;) pözzz<3

2009-02-10 @ 19:02:24
URL: http://sann4a.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0