mina älskade skor !

denhär veckan känns ganska depp. breddläger den 14-15 mars, kul med bara 2 dagar istället för tre. det är mer värt :)
men jag är depp för de känns inte som att jag kommer komma med där, vet inte varför. med de är så många bra som är där, och man är bara en av dom. SÅKLART vill jag ju komma med, det hade varit riktigt roligt, och lärorikt om inte annat. breddlägret efter detta börjar dom plocka ut folk, jag vill inte ens tänka på de - jag vill så gärna komma med, - men annars går väl livet vidare antar jag. 

 annars idag har det inte hänt mycket. skolan var inte som vanligt, men inte ovanlig heller. har prov i svenska imorn , på ordklasser och satsdelar ( what? ) - kommer ju gå toppen, men jag ids inte plugga mer. har skrivit av boken en gång på word, det får räcka. jag är less på att plugga och vill bara ha lov. även om lovet också kommer innehålla en hel del pluggande eftersom att vi har ett uppskjutet franskaprov till efter lovet. skitsvårt och tråkigt. hade vg på vårbetyget, men franskan efter jul är mycket svårare än innan, så jag kommer sänka till G :s

visst låter jag glad!? nu ska jag inte sura ner er, utan komma med saker som hänt under dagen, visserligen är inte de så kul heller, förutom att jag vart med ita hela dagen och bara chillat, suttit vid datan, haft lite slagsmål osv. har kollat på junkyard en hel del också. mina underbara blåa, fina, vackra, ybersnygga älskade skor som jag skulle beställa är såklart slut - SÅKLART! > sen blev jag desperat och tyckte att alla skor var fina och ja, men de var dem ju självklart inte, ingen var fin. förutom ett par i storlek 38 för 899 kronor, men de är inte värt.

 

så som ni förstår ska jag köpa ett par skor ändå. ett par som jag inte ska beskriva, utan de får ni se när jag får dom. 280 kronor. visserligen kanske inte de finaste, men 280 kronor för ett par skor är väl ingenting att vara ledsen över direkt. jesper ( min bror ) och edgar ( min brors kompis ) skulle också ta och beställa därifrån, så frakten blir delad på 3 vilket gör att det inte blir fruktansvärt dyrt. sen kanske jag vill köpa en tröja och en mössa också, det får jag se imorn :) - kulkulkul att beställa kläder! jag älskar att beställa skor och mössor > helst skor. mina förra skor är det finaste jag äger i klädväg - eller ja, VAR de finaste.

nu är dem mörk-röda och helt säck > för var dom oootroligt underbart röda och helt underbara hela dom. men jag älskar dom än. :')


- och en sak som måste fängsla och fascinera er mycket är att mina skor inte luktar det minstaminsta lilla äckligt, av tåjuice som de vanligtvis brukar göra i skor, nejnej! mina luktar ingenting. för att jag har skött dom så väl och inte haft på dom inne på olika ställen där de inte är nödvändigt att ha skor.
- jag älskar dom helt enkelt :)



kan ni fatta att dehär är VÄRLDENS SNYGGASTE SKOR NÅGONSIN!? <33



Ni kommer grina när ni ser hur mycket jag nött ut dom. jag gör det nästan. :'(


SNART GRÅTER NI..

 =(

JAG GRINAR!

fyfan va fula dom egentligen är nu, men ack så mycket jag älskar dom <3 (:

 

annars idag har det inte hänt mycket. skolan var inte som vanligt, men inte ovanlig heller. har prov i svenska imorn , på ordklasser och satsdelar ( what? ) - kommer ju gå toppen, men jag ids inte plugga mer. har skrivit av boken en gång på word, det får räcka. jag är less på att plugga och vill bara ha lov. även om lovet också kommer innehålla en hel del pluggande eftersom att vi har ett uppskjutet franskaprov till efter lovet. skitsvårt och tråkigt. hade vg på vårbetyget, men franskan efter jul är mycket svårare än innan, så jag kommer sänka till G :s

nu ska jag plugga litegrann på svekan som vi har imorn, även om jag tycker jag pluggat klart - bara fem minuter till, bara fem :)  -  förlåt om jag gjorde er rörda med bilderna på mina skor. jag vet, det är tufft dessa tider. :(

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0