söndag.

vilken härlig dag de har vart idag. förutom morgonen som var ganska jobbig förutom att jag vaknade en bra tid. jag gjorde lite på hk;uppgiften som ska vara inne på torsdag och det var skönt att få bort några frågor, jag har bara de jobbigaste kvar nu.
jag for till pappa ganska tidigt för att tess och myriis var här så vi busade och lekte med kaninen, drack saft och satt vid datan och hade de allmänt trivsamt. hon är gullig min systerdotter. och envis också, men ack så söt ändå :))
vi har alltid så roligt, och varje gång jag känner mig deppig gör tanken på myra mig gladare, hon är helt underbar.
vi bestämde oss sen för att åka till tess och dom. jag tess och myra alltså. myra somnade i bilen medans vi busade, hon var alltså riktigt trött. när vi kom in la tess hon på sängen och där sov hon ganska länge, med ytterkläderna på. tessa lagade maten, medans jag tränade på min underskrift, brandebo ser för hemskt ut när jag skriver de. jag och pappa hade kommit överens om att åka och titta handboll vid halv fyra så han kom och hämtade mig och vi tittade. kiruna vann, 20 bollar. skrattretande. sen var de hem och äta, sen träning. ovanligt roligt, eller inte ovanligt, men skitkul. efter träningen nu så bunkrade jag upp kvällsmat vid databordet som jag åt här efter duschen, riktigt gott, och faktiskt lite nyttigt. nu börjar klockan bli ganska mycket, och jag måste borsta tänderna sen sätta in kaninen i buren. nu är jag lite arg på mig själv för att klockan hunnit bli elva och jag är inte i säng. bara lite bilder här, sen sängen :) -


m-yras--moste-r


härliga lilla barn <333333
, jag älskar dig mer än något annat :)


moffa ( pappa )  säger 'myra, titta hit' >
direkt tar hon upp de tjockastesmilet och sprider sin enorma glädje till mig.
 hon är rolig hon, min älskling :)


finaste barnet :)


hon ropar 'kom' till kaninen , och när hon kommer, var de direkt upp i min famn, så sa hon. 'rädd'.
sen så bekantade dom sig :)



söta barnet :D


att min syster alltid ska ha någonting gott hemma :DD


sista bilden innan sovet får bli på min goda, nyttiga kvällsmat. :) ,
nu blir det sängen. hörss imorn (:


Kommentarer
Postat av: johanna

jösses va långt hår hon har fått :o

ni är så söta! :)

2009-02-23 @ 00:08:40
URL: http://jjohannaf.blogg.se/
Postat av: sanna

myra-li är snygg! :D <3

2009-02-23 @ 15:40:48
URL: http://sann4a.blogg.se/
Postat av: Anonym

grrr, älskar din design!

2009-02-23 @ 16:13:22
URL: http://towekarvonen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0