match,

match om cirka två timmar, och här sitter man i pyjamas och fryser. ska inte vara med och spela, har feber och är förkyld. inte. ska gå och klä på mig om ett litet tag, samlas på hjampis 09.45. har stigit upp och ätit världens godaste frukost.  vaniljyoghurt med skivad banan. MUMMA* jag har ingenting vettigt att skriva här. hoppas lillälsklingen kommer och tittar på matchen, har inte träffat min lilla på hela veckan, så jag saknar hon, och syster :) blir ett sånthär värdellöst inlägg igen, men när jag kommer till pappa blir de lite roligare/intressantare inlägg, eftersom att då har jag både bilder och tid. nu ska jag börja byta om, sen fixa håret.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0