kex

det blev inte att kolla arn idag. jeppe hade möte på tt och de blev så sent. innan jag kollade topmodel gick jag på konsum för att köpa mig en god kexchoklad att mumsa i mig, men som vanligt när jag vill ha något, finns de inte. det finns ALDRIG det jag vill ha på konsum. är det inte kexchoklad, är det marabou apelsinkrokant eller oboyglass. depp. kollade iallafall på topmodel och tröck i mig någon 'marabou kexchoklad'. smakade..

  ...kex

värt!! -.-
. nu måste jag göra min engelskaläxa som skulle vara inne för någon vecka sen. föresten måste jag hinna skriva klart brevet till min brevvän i afrika. ganska coooolt tycker jag! bara lite svårt att veta vad man ska skriva och sånt. hade velat åka dit någongång och träffa brevvännen, även nu fast de bara var första gången jag fick tillbaka ett brev från hon, men ändå :)) . nu blir det läxa.

Kommentarer
Postat av: sanna

vi hade oxå brevvänner. ;b kulkul.

svar: jo det var kul innan, men det finns saker att göra här med som är kul, men stugan överväger! Har bara dåligt samvete av att mamma fyller år på fredan då vi åker, men hon vill ju plugga så. :)

2009-02-10 @ 21:55:43
URL: http://sann4a.blogg.se/
Postat av: LIZA

SV: bra, jag visste inte ens att du hade en, nu vet jag! ;)

2009-02-11 @ 14:23:29
URL: http://undertaker.blogg.se/
Postat av: johanna

men det heter ju marabou kex jävla punsch! -.- trodde det stod : KEXCHOKLAD påren!

2009-02-11 @ 18:29:57
URL: http://jjohannaf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0