jag hatar prov, jag hatar prov, jag hatar prov, jag hatar prov, jag hatar prov.

of, jag hatar ångest. nu har jag det. det blev inte att plugga lika mycket som jag skulle. det blev inte att plugga alls om man säger så ^^. har ont i magen för de. kanske överreagerar lite. men det är 39 sidor att läsa och komma ihåg. nejnejnej, inte alls jätte för jävligt mycket. och jag har inte pluggat NÅGONTING!!!!!!! jag skulle plugga, men jag har ingen egen dator, utan vi har en dator hos pappa och jag och min bror sitter hälften av tiden. om jag suttit en och en halv timme, så äre hans tur om han känner för det. det funkar så. då blev det inte att jag satt förän vid halv åtta, topmodel åtta - nio.
och det enda jag har gjort, är att tagit ut de viktigaste från 3. TRE. TREEEEEEEEEE sidor. jag har inte läst på dom TRE sidorna ens, utan bara tagit ut de viktigaste. of, det är likadant innan alla jävla prov. jag får ont i magen, ångest, kan inte somna på kvällen och allt. säkerligen förstorar jag allt med jag kan inte hjälpa det. sen att jag slösar massa dyrbara pluggminuter att sitta här och skriva hur jag känner gör ju mig mer påläst. . JAG HATAR PROV!!!!!!!

jag kan ingenting om header här, johanna du får hjälpa mig imorn i skolan. föresten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0