hänt i veckan,

händelser under veckan blir en kort resumé, eftersom att klockan börjar bli mycket, och bilder från idag ska också in.

måndagen blev en pluggdag för mig, så jag satt mest och pluggade hela tiden.

tisdag blev också en pluggdag eftersom att vi flyttade upp provet till onsdag.

onsdag fick jag MVG på provet i no och attans glad blev jag :)
samma dag var jag med rasmus och vi tog det bara lungt. lilos valpar har blivit riktigt stora sen jag såg dem sist, men ack så söta. minstingen satt i min famn ganska mycket. minstingen heter backso - som betyder typ tjock på finska. och den stora heter bicko som är liten på finska ;-D  -  vi var med ita sen också, mycketmycket trevligt :))

torsdag blev det att gymma eftersom att sanna hade APU:uppgift typ. det var roligt och i like the rullband ;) sen var de träningsmatch mot 95;killarna också. jag sög.

fredag i skolan gjorde vi matteprov, som säkert iallafall blir ett G. sen skulle praolappen in, men kommaihåg-jecca och ita glömde i all stress tll lektionen, så hej thule restaurang igen.. ( spyr ). sen blev det att äntligen vara till min fammo och faffa, som jag längtat så mycket efter. men faffa hade vinterkräksjukan så jag var bara där ett litet tag. kaninen hade hoppat ut ur buren på morgonen så jag var tvungen att åka hem till pappa på eftermiddagen.
sen var de pizza hemma hos mamma så jag for dit, och dit kom också johanna :). vi pratade och skrattade mest tills ita kom, då skrattade vi mer. kul att vara med johanna, när vi inte vart med varandra sådär spontant på länge. sen blev de sängen.

lördag steg jag upp kvar över fyra på morgonen, åt en apelsin och for till sporthallen och satte mig i bussen. vi åkte nämligen till boden och spelade match. malmbergskillarna hoppade också på i boden, tillsammans med tre högljuda och irriterande tränare. bakom dom försökte två små arbetslösa tjejer att sova ( jag och ita ) och dom babbla på, skratta och pratade om sina sexliv. jävligt kul att veta om en man som är 50++ och hans sexliv. inombords spydde jag.
vi spelade iallafall match mot boden och strömnäs och tyvärr förlorade vi, vet inte varför. jag var verkligen inte på topp, och var depp när jag kom hem efter min dåliga insats i laget. men macherna var förövrigt kul att spela, tilda - michaela och sandra gjorde mål, dom som egentligen inte skjuter sådär jätteofta. snyggt vare ;) - sen var min bror så snäll att komma hem med chips efter att jag bett honom köpa de, så jag låg och blundade i sängen och åt chips på natten. njutning. :)

söndagen i nästa inlägg (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0