en solig vårdag :)

dagen idag började med att jag vaknade av en springande kanin i min säng. hon hade visst flyttat plankorna på buren utan att jag hört och där sprang hon, mitt på morgonen, och inte blir man arg heller, på en sån söt sak :) , tessa ringde några minuter efteråt och sa att jag skulle göra mig klar för att bege mig till deras stuga om ungefär 1&½ timme, så jag steg upp, gjorde frukost och åt den, sen sov jag tills hon ringde igen. när dom kom och hämtade mig blev myra jätteglad av att få reda på att jag också skulle med, det är alltid lika kul att komma in i bilen och se glada tjejen - vilket första bilden nedan visar - och jag tycker att hon är förfärligt söt. vi åkte iallafall till deras stuga, där man måste åka med skoter en bit för att komma fram, eller på sommarn - med båt. vi var där ungefär 4 timmar och hade så trevligt så. en bra början på ett nice lov, skulle jag vela säga. :)

bilder säger mer än tusen ord ;


älsklingen :)


skogsmullejag :D



-v-familj-v-






älsklingen blev glad när skotern kom fram :)


att man kan ha kul med sin syster


att vi hade trevligt ;-)


fina familjen ljungblad <3


marabou mjölkchoklad :D , söta barn :)





pulkan. det roade henne i 1 minuter, kanske 2.


efter ett tag blev de dags för sagostund. vem har flyttat in i vårat hus ?- kan det vara en liten modig mus ? - vem i stallet äter mest ? - kan det vara en stor, stark häst ? - då somnade hon och sov i kanske en timme :)


<3


tillbaka i bilen igen och på väg hem :)


dagens kläder blev blåa sockar , roda kallingar och en svart polotröja. precis lagom med kläder + utekläderna för att inte frysa. > förutom om fötterna, jag tror inte mina skoterskor är jättebra mer, jag fryser hela tiden, dags för nya.

nu på kvällskvisten har jag vart med ita, och var förbi dom och gav sannas present ( som jag glömde fota ), hon blev väl.. glad ? xD antar jag. ett doftljus och tändstickor i en gullig ask från miQue för just över hundringen. jag visste inte vad jag skulle köpa annars, eftersom att jag gett sminkväska, parfym och dylikt i julas, och hittade inga kläder.. lite variation måste det ju vara i tillvaron ;-) jag hopaas nu att sanna haft en tjusig fördelsedag med massa fina presenter. :)
nu ska jag testa om det funkar att sätta min nya header där uppe, jag är lite dålig på det, annars får jag ta min gamla till vidare. > bakgrunden är bara tillfällig, förhoppningsvis :) - godnatt (=








Kommentarer
Postat av: Anonym

dundersnygg bild , tredje uppifrån på dig & myra :) snygg jacka med !



förlåt



/tilda

2009-03-01 @ 10:53:39
Postat av: sanna

din blogg är bäst! :D snygga bilder, teeesssa är söt! :D

2009-03-08 @ 02:03:42
URL: http://sann4a.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0