Vaccin för svin.

Idag tycker jag att jag vart lite duktig. Har skrivit en del på hk-uppgiften som ska vara inne på torsdag. Jag är långt ifrån klar, men jag har kommit en bit. Imorgon ska jag fråga min syster om hon vill hjälpa mig att inreda Min Egen Bostad. Sista dagen imorn. Jag har 3 punkter kvar på MVG-frågorna, fast de frågorna kan jag redan svaret på, måste bara skriva ner de. Sen har jag 2 andra frågor kvar också, som verkar kluriga. Sen är det inredningen. Det låter mycket, och det är mycket, men det ska nog gå. Om jag lever när veckan är slut, ska jag göra någonting kul till helgen.
Har lite suddiga planer som vi får se om de blir av.

Nu ska jag sitta här ett tag till, sen sova!

Föresten ju! Tog vaccinet mot baconfeber igår. Tog det mest för att lilla Lykke inte kan ta det då han är för liten. Och man vill ju inte att han ska bli sjuk, så för att inte smitta honom gick jag till gympasalen igår 14.00 och vaccinera mig. Stack till lite men inte mer än så. På kvällen hade jag ont i armen och när det var dags att sova, frös jag som ett svin.
HÖHÖ! - Svin.
Inatt sov jag med 2 täcken, 1 filt, ett par tjocksockar och pyjamasbyxor och t-shirt.
Det var kallt!
Hela dagen i skolan har jag vart trött och haft aningens ont i kroppen.
Nu mår jag finfint och är bara lite trött.

Kan inte fatta att det bara är tisdag. Ge mig helg!


Lilla Lykke Liten
<3

Kommentarer
Postat av: DONKEN

auuwauuuuw! :) sicken söt liten en. Febern är över nu då va? jag hade med de på kvällen lite, samma dag, men sen inget mer förutom öm i armen. och trött, såklart.



Hörde att det tar 2 veeckor innan man är immun mot flunsan, så nu får man ändå vänta till nästa lörda. och ja, kul att du frös som ett svin. hahhaha.... den HK uppgiften, är det den med en ikeakatalog, och man ska inreda på en budget av 20.000 kr? en etta. jag fick iaf MVG på den uppgiften, och jag VILL ju bli inredare. VILL! Den kursen jag ska gå, har ännu inte hört av sig. jävla bluff och båg, eller nåt. :( pöss.

2009-12-02 @ 14:16:34
URL: http://donkens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0