Man vänder på dygnet.

Varför blir det alltid så?
Att man vänder på dygnet varje lov.
Jag vaknar efter 14 varje dag och är vaken till 4-5 varje natt, utan att ens ha någonting vettigt eller roligt att göra.
Jag lixom bara roar mig med någonting som inte ens är kul. Igår var det ett tråkigt tvprogram och datan. Idag är det serier som jag missat när datan gått sönder och såklart datan.
Nu borde jag gå och sova egentligen för det är ingen rolig som är inne på msn, ingen serie som lockar och ingen har upppdaterat sina bloggar sen sist. Ändå orkar jag inte gå och sova. Jag kanske hoppas att någonting roligt ska hända, som ska få mig att verkligen inte kunna slita mig från datan. Sen sitter jag här om 4 timmar och ångrar mig att jag inte la mig nu. Jag kommer minst sagt ångra mig imorn vid 9 när jag ska upp. Hemska värld!
Och snart börjar skolan dessutom. Någon som har överflöd med livslust kan ju skicka lite till mig via min mail.

Nu ska jag ta mig ett glad oboy och ett antal mackor. Min mage gråter och min magsäck krymper i takt med att jag dör av svält. Nu vet ni!

(Hemskt att sitta och skriva att jag inte har livslust och att jag dör av svält, när det finns folk här i världen som verkligen gör det. Men jag lider verkligen med dem och ska oavkortat bli fadder till något barn utan mat och utbildning när jag blir vuxen!
Nu vet ni de också!)

Nattens på er!


Kommentarer
Postat av: mikaela

sv: hihi iofs, de haru rätt i, man kanske ska försöka iallafall :)

du är snygg ! ♥

2009-12-30 @ 01:13:38
URL: http://mmikaelaeliasson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0