Lite info såhär på tisdagskvällen :)

Sitter just nu hemma hos min pappa med min fina dator i famnen och vet inte riktigt vad jag ska göra. Orkar inte se ett till avsnitt av Riverside, det får räcka med 4 på rad för stunden. Nu vet jag bara inte vad jag ska göra efter detta blogginlägg.
Jag kan ju berätta litegrann och fråga en fråga iallafall.

Hur gör man när man inte vet hur man ska göra?

Svara på de så kan ni vinna en puss till nästa jul :)!

Men vad har jag att berätta?

Snart är det nyår och det tål att firas på många sätt. Vid tolvslaget ska jag nog iallafall vara med mina fina nästansystrar :)  -  Vet inte hur resten av kvällen firas dock. Kanske med dem, eller någon annan, låt se.

På lördag far jag och min vän Hedda iväg till Kalix och spelar en match med länslaget. Jobbigt med ändå roligt.

Nästa vecka ska jag se till att försöka vara med massa vänner innan skolan börjar igen (skjut mig någonstans) och bara ha det roligt.

Lägger in bilder på vad jag inhandlade igår:


T-shirt från Mera Mode för 40 :- REA


Sjal från JC för 149 :-

Vad tycks? (:


Kommentarer
Postat av: cody

haha det är fett snygg ;D jag gillar den ;)

2009-12-30 @ 13:33:59
Postat av: sanna

SNYGGT

2009-12-30 @ 14:52:26
URL: http://sann4a.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0