Fredagsmys igen! :)

Min dag har vart hur bra som helst och skoldagen har förövrig varit skön.
Började, som skrivet nedan, klockan 09.45. Syslöjd. Sen Matte. Lunch. Engelska. Intressant, jovisst!

Har efter det haft träning - mycket jobbigt och mycket kul!

Sen har jag och mina nästansystrar tittat Idol, ätit godis och haft det trevligt. Inte går det en kväll utan att vi har det trevligt när vi umgås. Konstigt. Jag tror vi gillar varann...

Idol. Idol. Idol. 2009.
Vart ska detta sluta?
Calle i final?
Whut?
Jo, visst är jag glad att Erik och Tove hängde löst, då de säkert trodde att det lätt skulle slå ut Calle.
Och jo, jag trodde också det!
När de sa att Erik hängde löst blev jag helt chockad (och glad)
Sen Tove.
OH MY GOOD!
Samtidigt som jag ville att Tove skulle vinna hela tävlingen, är jag nästan gladare att Calle får stå i Globen i Stockholm nästa vecka och visa att han är duktig! Det var nog inte många som trodde att Calle skulle få stanna, och därför är jag så glad för hans skull.
Man ser han som en liten nallebjörn.
Sådär söt.
Ska bli spännande nästa fredag, även fast att det känns som att Erik kommer ta hem det.
Han sjunger som en Gud och kommer säkert komma långt.
Skulle Calle ta hem det... så skulle jag vart överlycklig.
Han är den som utvecklats mest och har härlig röst.
Samtidigt som de skulle vara så rätt, så skulle de vara så fel - då Erik är en bättre artist.
Bara att han inte fångat just mig, så att säga.
Han kanske fångar mig nästa fredag. Det återstår att se!
GO CALLE & ERIK!


Vi är inte drogade. Har ätit mycket godis bara.


<3




Kommentarer
Postat av: DONKEN

ja, du är ju norrlänning, så kanske inte så konstigt ändå. ;) hähäähä... :P kommer ni i sommmaaaarrrr??? jag sa till sanna att ni kan ju sova här, så spar ni de pengarna. Slippa ta in på hotell eller vandrarhem o sova i bilen osv. vi har ju hörnsoffa så iaf två där, o så kanske ni har med en luftmadrass. :P det äör du sanna och ita va? eller sandra med kanske?

2009-12-05 @ 12:11:50
URL: http://donkens.blogg.se/
Postat av: sanna

haha annelie är sweet! :DDD

Ja men herregud säger jag då bara om calle vinner, men erik är ju bäst iaf och kommer gå såååå jävla långt! VARFÖR LYSSNAR FOLK INTE PÅ MIG FRÅN FÖRSTA BÖRJAN är då min stora fråga???



mkt mkt mkt godis ja! till frukost i dag med, så nu är jag helt matt i kroppen och orkar knappt stå upp fär att jag inte har nå näring i kroppen, men jag orkar fan inte äta. fan vad snusk!



2009-12-05 @ 13:23:43
URL: http://sann4a.blogg.se/
Postat av: DONKEN

hehehehe... :P ja calle skja vinna tycker jag. Men däremot fick erik en mycke bra låt med iron maiden och han lyfte verkligen scandinavium... men jag tycker också ´calle ska vinna nu :D

2009-12-05 @ 13:26:41
URL: http://donkens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0