Back om Track!

Känns så härligt att kunna sitta och blogga i lugn och ro. Sitter nämligen vid min nya dator som jag fick i julklapp av min mamma. Laptop, ni vet.. sånna dära moderna saker som finns nu för ti'n.

Min/våran stationära dator har virus eller nåt liknande och har inte fixats än. Synd att alla bilder kanske försvinner, annars är jag inte så ledsen nu, när jag fått en egen.

Men min jul har vart kul, min jul har inte vart ful. Som påsken är gul, har min jul vart kul.
Och snön har vart vit, men om den vart gul - kanske någon pissat på den...kanske en hund.

Iallafall.. Decmeber flög förbi fort som tusan och jag låg efter flera dagar. När det var 20:nde trodde jag att det var 18:de, när de var 21:a trodde jag att det var 19:de osvosv. Och när det var natten till 23:dje, förstod jag att det vart den 22 dagen inann. Och då hade jag glömt bort två födelsedagsbarn. Min farmor och min vän Tilda.
Skamligt. Jojomänsan. Så jag skickade iväg ett sms till Tilda och fammo fick sitt grattis på julafton när vi var där.
Så kan de gå.

I julklapp har jag fått massor med fina saker! Det blir bilder på de en annan dag, kanske imorn, när jag orkar fota dem.

Imorn ska jag på stan med mina fina väninnor Johanna och Mikaela. Jag ska inhandla en sjal och sen kanske vi fikar eller har oss på något annat sätt. Det blir nog att umgåsas hela dagen om inte annat, och det ska bli riktigt roligt :)

Sanna och Ita är i byn och kommer hem dagen innan nyår. Saknar dem!
Och bara för att ödet vill mig och Sanna någonting så valde jag precis en likadan dator som hon har, utan att veta om det. Märkte de först efter.
(Jag, Jeppe, mamma och Stefan var i Luleå idag, och jag fick välja en dator jag ville ha, och Jeppe fick välja en tv. Som en julklapp, bara att vi var med och valde idag =) )

Inga bilder här tyvärr. Men imorn säkert! :)

Ni får säga "Välkommen tillbaka!"


Kommentarer
Postat av: DONKEN

VÄÄÄLKOMMEN TILLBKAA! HAR SAKNAT DIG HÄR. :p oj caps. palla ändra. :P pössa..

2009-12-28 @ 02:52:04
URL: http://donkens.blogg.se/
Postat av: mikaela

VÄLKOMMEN TILLBAKA:D

2009-12-28 @ 13:22:54
URL: http://mmikaelaeliasson.blogg.se/
Postat av: sanna

WELCOME BACK MY FRIEND, gissar att dom föregående talarna bara läst den sista meningen i inlägget. MEN INTE JAG!!



ja ödet knackar på våra dörrar, jag sa ju det där "den dator ndu tillslut får, då kommer du tänka, så bra att jag inte valde dom andra " xDDDDDDDDDDDD hoppas det känns så.. ;)



ORKA ATT DIN BLOGG ÄGER perfekt med styckeindelningar OCH ALLTv:D

2009-12-29 @ 18:45:10
URL: http://sann4a.blogg.se/
Postat av: Kadri

ett stort välkommen tillbaka och massa roliga bilder du visar till oss igen. fint reafynd också

Måste önska dig Gott Nytt år innan jag glömmer det.

2009-12-31 @ 09:26:03
URL: http://livetivillavillekulla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0