En helt ypperligt bra dag! :)

Idag har det hänt väldigt mycket! Började dagen på strålande humör faktiskt. Vaknade pigg efter hela 7½ timmars sömn och det gjorde verkligen susen! Har inte sovit i skolan idag alls och inte ens haft tankarna på att sova.

Slutade efter lunch och gick hem för att göra mig iordning för att gå på gymmet med Sanna. Var riktigt skönt att träna. Sprang först 20 minuter som uppvärmning, körde två omgångar med arm-mage-ben-rygg och sen nerjoggning 5 minuter. Kul att gymma med en kompis istället för att hålla på själv och tråka. Eftersom att jag bara 15 år ska jag tydligen inte träna med vikter egentligen, utan mest träna med min egen kropp. Därför tränar jag inte med vikter som det blir tungt att klara av, utan med vikter som jag känner tar på musklerna utan att göra det allt för kämpigt. Vill ju som inte förstöra någonting, vilket man tydligen kan göra ifall man tränar vid tidig ålder.

Efter gymmet skulle jag och pappa direkt och köpa nya handbollsskor till mig så jag gick hem fort. Hann duscha innan pappa kom hem från ärenden och vi åkte till Team Sportia för att hitta mig ett par skor. Pappa tyckte att ett par skor med färgerna gul, blå och rosa var snygga men jag sa nej. Mina första egna handbollsskor var blåa och nu vill jag gärna har lite mer diskreta skor så jag valde färgen vit. Snyggingen på Team Sportia höll med mig så det fick bli de vita skorna. Inte för att han hade någon talan egentligen men. Hihi. Skorna kostade 1295 :- men med 10 % rabatt eller någonting eftersom att vi är medlemmar i Kiruna Handbolls Klubb så de kostade i slutändan 1165. Är det 10 %?

Sen idag har det hänt någonting alldeles, helt fantastiskt roligt, som jag dock inte vill berätta än!Hemlighetsfulla jag! Ybermega, jätteroligt, fantastiskt kul. Åå - jag är så glad! :) Inte för min egen skull faktiskt, utan mest för någon annans! Fick höra nyheten idag när jag stod i duschen och pappa pratade glatt om någonting som händer om ett ganska bra tag, men ändå. Jag tackade nästan Gud för att just de hände just den! :) Jag tror faktiskt att Gud finns! (:

Blir ingen tidig kväll för mig inte men jag ska nog sova bra ändå. Imorn är det skolfoto och vi får hoppas att jag inte är lika söt som i förra. Men vi får väl se. Kanske blir 7:an = Skaplig / 8:an = Mindre skaplig & / 9:an = minst skaplig... Fast egentligen så ids jag nästan inte bry mig. Försöker se fin ut och lyckas jag inte så kan jag ju inte göra någonting åt de. Då kommer de en annan chans i 1-2-3:an. Vi får väl se :)



Visst dom är slitna men ack så älskade! :)


Snygga & sköna! :)

Godnatt!














Kommentarer
Postat av: sanna

fan vad kul det var på gymme med dig! :D GLAAAAAAAAAAAAD FÖR * SKULL! :D

snyyyyyyyyyyyyyggggggggga skor du och snyggingen valde hahah :D XD määhää" godnatt!

2009-08-26 @ 23:56:27
URL: http://sann4a.blogg.se/
Postat av: Kadri

sv. o jag är tacksam för det.



Bo du i Kiruna ?

2009-08-27 @ 12:06:03
URL: http://livetivillavillekulla.blogg.se/
Postat av: Kadri

Sv. DEt är nog så. En gammal tant

2009-08-27 @ 12:06:44
URL: http://livetivillavillekulla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0