Sugen på någonting gott!

Imorgon börjar det underbara, efterlängtade, stress-och-ångesminskade stunderna igen. Jag pratar såklart om skolan. Vilken frid, vilken fröjd, vilken fest! Eller så inte.. Vi får en ny lärare som jag aldrig riktigt fastnat för, det är sista året för att nå sina drömbetyg och ja. Samtidigt som det ska bli hur kul som helst att träffa alla mina fina, fina vänner! Och när det efterlängtade sommarlovet äntligen kommer, kommer jag sitta deprimerad och längta tillbaka till denhär dagen, innan nian började. Jag kommer sitta och tänka att HUR KUNDE JAG INTE tycka att det skulle bli kul att börja skolan? - Bara för att jag kommer sakna min fina klass så mycket. Även om man träffas och inte bryter kontakten, så är det inte samma sak som att gå i den klass man gått i i 10 år. DÅ kommer jag längta tillbaka.
Men nu lever jag här och nu och ser både fram och bak (skämt åsido) emot imorn :)
Nu är jag verkligen suger på någonting gott att äta. Ovanligt för att vara mig, jo tack jag vet.
MEN! Hör och häpna! Äntligen har jag någon att gå med på gymmet! Sanna skaffade gymkort i torsdags, så vi ska väl inviga det lite lätt, med att gå och träna och bada. Hur kul som helst! :) Nu ska här ätas!


Jag älskar randigt :))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0