Första skoldagen :)

Första skoldagen är avklarad och jag är nöjd och glad. Roligt att återse alla fina vänner och det var inte spänt, som det brukar vara i början :) ALLA killar har nu växt om mig! Varför växer killar? Själv är jag 1.56 ostolta centimetrar, inte 158 som jag trodde. Och det är väl ungefär där jag lär vara hela mitt liv! Jag vill inte vara 1.56! Jag vill vara minst 160! Jaja, blv lite deppig när jag såg att min 'lilla' vän Sebastian hade växt om mig. Han som alltid vart kortare!! Men nej, han har ätit spenat 24/7 och blivit längre. Tusan! :(

Annars har dagen vart fin. Efter skolan dansade jag och Ita boogie till Smurfarna. Not. Vi gick till mig och jag bytte byxor. Efterlängtat var det! Vi var hos henne och drack oboy, slogs och sen bestämde vi oss för att gå och bada. Efter badet blev det hampis på Annis - för att inte alls vara onyttiga - sen cyklade vi! Det var det mysigaste på länge. Varsin cykel, lite halvt mörkt ute, och ett roligt samtalsämne! :D Gud har gett Ita lite vett, så vi hade myycket att prata om :) Oja!

Blev en sen kväll vid datan igen, klockan närmar sig halv tolv och jag borde sova! Ska på läger till helgen, och för att orka med de måste jag resten av kvällarna vara i säng innan elva iallafall. Ska då alltså komma hem klockan 21.30 för att hinna blogga, äta, byta om och borsta nötterna innan läggdax! Nu går jag faktiskt i nian och det är viktigt att få bra sömn, för att orka att prestera bra under en hel dag. Lärarna har hjärntvättat mig :(  Men, här ska satsas på bra betyg! - Tills jag ändrar mig nästa vecka när helvettet sätter igång på rikt (!)

- Stackars Sanna, får höra på allt mitt klagande om mig själv ! FÖRLÅT! :D
Och tack :))

 

Kommentarer
Postat av: sanna

ERAAA JÄVLA *****!!!!!!!!!!!!! JAG FRÅGADE FAN ITA INNAN OM VI (3) SKULLE GÅ PÅ TYP ANNIS HON SA MED STORA BOKSTÖVER "NEJ". OCH VAD ÄR DET NI GÖR PÅ BILDERNA OM INTE TJOCKAR I ER HAMPIS, FRÅN ANNIS!?!?!?!??!

tack för den. jag ogillar er hejdå!



och nej jag diggar att höra dina problem så jag inte är ensam oom mina! :D <3 :( :) <3

2009-08-25 @ 00:11:34
URL: http://sann4a.blogg.se/
Postat av: Kadri

Sv. Våran sommar har varit kanska bra. Förytom att vi ville mörda byggarna.

Hoppas du har fått en bra stari i skolan och att lärrna har inte hjärntvättat dig ännu. Det skulle vara synd. Vilken klass går du i ?

2009-08-25 @ 08:55:38
URL: http://livetivillavillekulla.blogg.se/
Postat av: tilda

seriöst, blir man längre av att äta spenat, har han ätit det för att bli lång på rikt, har han ätit spenat?! fan jag ska äta :o!

2009-08-31 @ 20:57:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0