Brother from another mother <3

Sitter här hemma just nu och skriver en massa sms med Sanna. Har inte mycket annat för mig, fast jag egentligen borde göra någonting annat vettigt. Idag har jag vart på biblioteket och lånat tre böcker som jag ska ta med mig när jag åker iväg med syster m. familj :) Flickan Utan Ögon, Hjärtans Fröjd och Den Femte Systern. Vi får väl se hur bra böckerna är. Hjärtans Fröjd är bra än så länge, så långt jag har kommit. Kom att tänka på att inte 3 böcker kommer räcka i 2 veckor, + att en bok nästan är utläst, och jag ska läsa ikväll också :o Jaja, vi får väl se hur det blir med den saken, jag får ta med en mumiebok jag har hemma xD Fast jag har läst den 30 gånger när jag var liten, men aldrig kommit till slutet. Tänkte låna Twilight men jag behöver mer tid än en månad för att läsa ut en tjock, engelsk bok så det får bli en annan gång :)
Annars idag har jag bara packat en del, och(!!!) hör och häpna.. Jar har diskat hos min mamma! Fyy vad duktigt jag blev helt plötsligt. - Och det är nästan till och med kul att diska, så jag ska göra det fler gånger, jag lovar! :)


Vi är tvillingar, bara från olika föräldrar :) <3

- Med de menar jag att vi tänker på samma saker hela tiden och säger helt otippade saker samtidigt :)
 Jag kallade mig ' Sister from another Christer' - Sannas pappa heter Christer, hähä! :D

Kommentarer
Postat av: johanna

twilight-böckerna finns ju på svenska? :D fast på bibblo finns dom aldrig :( alltid utlånade! finns inte ens på cdon, då måste man "boka" -.-

2009-08-05 @ 22:47:57
URL: http://jjohannaf.blogg.se/
Postat av: Kadri

sv. tack



ni är faktist väldigt lika

2009-08-06 @ 09:38:49
URL: http://livetivillavillekulla.blogg.se/
Postat av: sanna

HAHAHHAHAHAH SÅ FUCKING KUL SNYGGO!!! :D:DDDDD



FAN VAD FUL BILD PÅ MIG!!! jag döööör inombords vilken färg har brandbilen shiiiet vilken förskräcklig syn xOOO och den jag INTE ville att du skulle sätta in satte du inte x))))))))))))) fast det var rätt många jag sa så om



<3333



love <3

2009-08-07 @ 13:11:48
URL: http://sann4a.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0