Back on track

Hej allihopa!
Äntligen tar jag mig tid och ork att sitta och blogga.
Kom hem i torsdag efter en jädrans trevlig vistelse i Överum med min syster och hennes familj.
-
Barnskrik
Bad
God mat
Shopping
Vykort
Godis
Friidrott
Träning
BIL
Glatt umgänge
Sms

Ja, det är ungefär det som jag fått uppleva, bland mycket annat :)
Mina systerbarn är dom finaste som finns, dock har stora (lilla) Myra ett jädra humör och är i troståldern. Det resulterar i skrik, bråk, gråt och allt som är inräknat i trots. Men min lilla älskling är ändå den finaste i hela världen, när hon - i våran koja - tittar på mig och säger " Du är underbar ". Eller när hon gör alla bus som bara hon kan vara så söt när hon gör :)
Hennes lillebror också. Such a cute little boy :') Nu efter lite mer än en månad på jorden har han fått ett namn. Fast såklart när Tess lyckats få med Calle på namnet, så börjar hon tveka. Typiskt henne! Men, jag tror att det är bestämt nu, annars får jag väl återkomma för vidare information :D


Nog ser han väl nöjd ut? x)


Min lilla Lykke <3




Kommentarer
Postat av: Kadri

Sv. Vad skönt att du bloggar igen. Började undra om något har hänt.

Vad bebisen har vuxit. Snart en sto kille.

Här har också skolan börjat. För Carmen Ly så klart inte för mig. Tack o låv.

Hoppas du har fått det roligt den här sommaren.

2009-08-23 @ 15:44:16
URL: http://livetivillavillekulla.blogg.se/
Postat av: sanna

LYKKE Så JÄDRANS FINT NAMN!!! :D:D::D LOVE IT! <3

2009-08-24 @ 17:23:18
URL: http://sann4a.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0